Amazon извади $50 милиона, би Twitter в правата за американски футбол
Amazon.com ще излъчва пряко мачове от мачовете в лигата по американски футбол през новия сезон. Целта на платформата за търговия да привлече повече потребители.
Като част от сделката Amazon получава ексклузивно 10 от срещите в четвъртък вечер. Същите ще бъдат предавани от телевизиите CBS и NBC.
Amazon са победили Twitter Inc, Facebook Inc и YouTube за дигиталните права, твърди източник, запознат с търга. Компанията от Сиатъл ще плати пет пъти повече от сумата, която даде Twitter през миналия сезон. Тогава социалната мрежа плати 10 милиона долара.
Сделката е част от ключовата стратегия на Amazon, която иска да докопа по-голям дял от портфейлите на купувачите. Платформата предлага бързи доставки, платени видеа и какво ли още не.
Все повече спортни фенове загърбват телевизията и предпочитат интернет. Всеки един от мачовете от NFL, предавани в Twitter, привлече по около 243,000 зрители миналия сезон.