Фандъкова иска омбудсман да брани софиянци от "Топлофикация"
Кметът на София Йорданка Фандъкова поиска създаването на позиция омбудсман в "Топлофикация" в писмо до дружеството, съобщиха от пресцентъра на общината.
Причината е критично лошата комуникация и отношение от страна на служители на "Топлофикация" спрямо клиентите на дружеството.
С оглед на приближаването на отоплителния сезон, както и заради подготвените нормативни промени кметът Йорданка Фандъкова настоява дружеството да разработи и представи цялостна концепция за работа с клиентите и установяването на добра и ефективна комуникация между дружеството и неговите абонати.
Мярка в тази посока е създаването на омбудсмани на „Топлофикация София“, които да поемат ролята на медиатори между дружеството и абонатите му, посочва Йорданка Фандъкова. Това е начинът гражданите да получават бърза, адекватна и точна информация по конкретните случаи. Кметът настоява омбудсманът да има изнесени приемни в различните топлофицирани райони на София като предварително се разработят правилата на работа и обратната връзка.