Quantcast

Сблъскаха се автобус и трамвай в центъра на София, 7 са пострадали (снимки и видео)

ОFFNews Последна промяна на 10 ноември 2014 в 11:12 43356 15

Сблъскаха се автобус и трамвай в центъра на София

Катастрофа между трамвай и автобус е станала в центъра на София.

Сблъскали са се трамвай №10 и автобус №72 на ул. "Граф Игнатиев" и бул. "Евлоги и Христо Георгиеви", на метри от Националния стадион "Васил Левски".

Сигналът за катастрофата е подаден в 10.50 ч.

Пострадали са 7 души, състоянието им не е тежко, съобщиха от СДВР за OFFNews. За щастие, в превозните средства не е имало много пътници и затова вероятно няма повече пострадали, предположиха очевидци пред репортер на OFFNews.

На място пристигнаха три линейки и откараха пострадалите - 3-ма в "Пирогов" и 4-ма във ВМА. В "Пирогов" бяха откарани три жени, две от които вече са освободени. Един мъж и три жени са във Военна болница.

Ватманката на трамвая е с контузия на гръдния кош, а останалите пострадали са с контузии на крайниците, съобщиха от здравното министерство.

Причината за катастрофата е, че автобусът е минал на червено. Самият шофьор, чиято проба за алкохол беше отрицателна, обясни, че спирачките на автобуса са отказали и е минал на жълто.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

11.11 2014 в 09:20

Този светофар чупи рекорда по безумие. От страната, от която е идвал автобуса, червения сигнал е над минута и половина. Зеления е 20 или 25 секунди. Това, когато светофара е оставен на автомат. При ръчно управление - не му мърда да е две минути и нагоре да е червен.

Около половината време никой не минава през кръстовището. Свети червено за всички или е зелено към посоки от които никой не идва.

Предполагам, че тази настройка си има някаква логика, но логиката не е да се придвижи бързо потока, а да се задържат празни трасета по които се движат автомобилите на по-равните граждани.

10.11 2014 в 18:32

А от страни сиирджиите снимат като фоторепортери от Ройтерс.

10.11 2014 в 16:56

хахахаха, той е назубрил готово оправдание още докато се дундуркал на 40-годишния икарус и сега не е успял да съчини ново, въпреки че кара 5-годишен автобус :D смех!

10.11 2014 в 14:32

Г-н Калчев, не казвам, че завоят на ляво към графа сам по себе си е опасен. Не е. Опасно е, че много пехашодци се изнерват от дългото чакане на ъгъла при автобусната спирка и почват да пресичат. Обикновенно тази маневра се прави от много малко коли, което е предпоставка рисково поведение, също така се губи време и кръстовището се задръства. Казвам го, като човек, който минава от там поне 10 пъти седмично.
Кръстовището пред стадиона наистина е аналогично организирано, но първо е мостът е по-широк и е без трамваи. Второ има много по-малко пешаходци, защото няма автобусна спирка, трето няма Драган Цанков с движението от горе, четвърто Гурко е много по-широк и по-малко натоварен преди Левски в сравнение с графа, след което може да се направи или ляв завой, направо да се продължи към раковски или надясно към университета и да се избегне орлов мост.
Неудобството засяга сравнително малко коли, които сега завиват наляво при драган цанков.

10.11 2014 в 14:12

Никакви спирачки не са отказали.Просто,автобусите редовно си преминават на червено и не само там.
Водачите им гонят някакво имагинерно разписание в задръстванията.Отделно,на точно това кръстовище,трамваите чакат по няколко минути,особено,когато катаджията е на ръчно управление.И те бързат да преминат.Добре,че се е разминало без сериозни последствия за пътниците.

10.11 2014 в 14:04

На българина все някой друг му е виновен - правителството, съседите, спирачките на автобуса. Крайно време е са се научим да поемаме отговорност за постъпките си!

10.11 2014 в 13:48

Как пък точно левия завой по посока стадиона е опасен, при положение, че пред стадиона кръстовището е "подредено" по същия начин? Завиваш наляво и имаш пак светофар, няма пресичане на насрещно движение дори. Безумно твърдение.

Шофьорите в градския транспорт просто карат опасно и постоянно предреждат и минават на червено. Никой не ги контролира и те си карат както си искат. Така ще е докато не загинат хора, след това всички гласовити и безидейни обществени личности ще скочат колко дупки имало в системата и как предишното правителство е виновно. Само една изненадваща проверка за техническото състояние на автобусите ще е достатъчна, за да се вкарат в затвора всички обвързани със софийския градски транспорт, ама нали "гарван, гарваново око не вади".

10.11 2014 в 13:33

То някой виждал лие рейс да не минава на червено. Те явно на всичките не им работят спирачките.