64 на сто от българите, са дали отлична оценка на здравните услуги, получени от аптеките и от общопрактикуващите лекари в мобилното приложение на НЗОК, преде БТА.
След тях се нареждат денталните лекари, болниците и лекарите специалисти. Далите оценка "добър" на получените от тях здравни услуги са 18 на сто, същият е и процентът на недоволните.
С това приложение, през юни, НЗОК предостави възможност на гражданите да оценят услугите в извънболничната, болничната, денталната помощ, както и в аптеките. Приложението не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и др.
Най-много граждани, използвали приложението, са в София, следвани от тези в Шумен, Габрово, Стара Загора и Пловдив.
От НЗОК апелират за по-голяма активност от страна на гражданите, тъй като обратната връзка с тях е от особена важност в стремежа й да подобри качеството на предоставяните здравни дейности.
Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране, съобщават от Касата.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15614
1
12.08 2020 в 12:06
Бонус въпрос. Колко (64%) от свалилите го са в "системата"? :)
Последни коментари
foreigner66
И с парите от САЩ украинският военен бюджет не настига руския. А част от оръжието може да дойде след години
alfakentavur
Никола Минчев отрича да е подправял документи за Кирил Петков
Sanata
Скандалът с фалшифицираните документи се заплита: Кирил Петков забърка и Пашата
РоКа1002
До 2029 г. на летище София ще има и Терминал 3
alfakentavur
Турция подкрепи Марк Рюте за генерален секретар на НАТО