„Дневник на пациента“ е името на най-новата услуга за електронно здравеопазване, достъпна за българските граждани. Тя е част от медицинската платформа Consento и може да бъде достъпвана през нейното мобилно приложение. Дневникът позволява на потребителите да описват различни събития, свързани с тяхното здравословно състояние – например промени в кръвното налягане и други показатели, хранителни навици и др.
Освен това те могат да споделят своя дневник с лекуващия си лекар или други медицински лица, а ако състоянието е по-сериозно, последните могат да избират да получават съобщения в реално време за промени в състоянието на пациента.
„Дневникът на пациента е уникална за България услуга, която може да бъде от полза за гражданите по много начини. От една страна тя спестява време както на пациентите, така и на лекарите, а от друга – позволява на медицинските лица да реагират бързо, когато това наистина е важно. Не на последно място дневникът има превантивен и образователен характер. Той създава полезни навици, обучавайки хората да мислят за своето здраве и да следят ключови показатели за здравословното си състояние.
Същевременно дори най-малкият повод за притеснение може да бъде забелязан на време от лекарите и да бъдат взети мерки преди да е възникнал сериозен проблем“ - споделя Константин Траев, управител на Consento.
В бъдеще екипът на здравната платформа планира да обвърже дневника с разнообразни носими устройства (wearables) и други джаджи, които биха могли да проследяват различни телесни показатели и да изпращат автоматично информация, достъпна за лекарите.
„Дневникът на пациента“ работи изключително лесно. Той е достъпен в мобилното приложение на Consento – в менюто Дневник. След избор на пациент и категория, в него могат да се записват различни събития, свързани със здравословното състояние, да се добавят снимки и друга информация. След това при желание на пациента, лекарят може да получи достъп и да проследява историята на неговото състояние.
Платформата за електронно здравеопазване Консенто поддържа медицински кол-център, мобилни приложения за лекари и пациенти, както и уеб приложение. За последните две години през нея са запазени часове за провеждането на над 115 000 прегледа.
Платформата предлага за своите потребители - лекари и пациенти – и редица други услуги като: телемедицина, електронно здравно досие, комуникационни кампании лекар-пациент, нотификации за предстоящи събития и т.н. Всеки желаещ може да се убеди в лекотата на използване на Онлайн рецепцията на сайтовете на Неоклиник, Поликлиника България и Консенто.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
4006
1
18.12 2019 в 17:38
Последни коментари
Люгер Химарс
Борисов обяви покойния Алексей Петров за баща на сглобката
briton
Строят буферни паркинги по трите линии на метрото
нещото
Борисов обяви покойния Алексей Петров за баща на сглобката
Constanza
Разузнаването на САЩ: Путин не е наредил смъртта на Навални
jorj
Борисов обяви покойния Алексей Петров за баща на сглобката