Влаченето на редовен пътник по пода в самолет било "установена процедура"

OFFNews 11 април 2017 в 11:43 10459 7

Снимка caribbeannewsdigital.com

Оскар Мунос

Изпълнителният директор на авиокомпанията United Airlines обяви, че служителите му са следвали "установена процедура" при инцидента, в който редовен пътник буквално е извлечен от самолета не защото е нарушил правилата, а защото компанията е продала повече билети от броя на местата и мъжът се оказал "излишен".

Изявлението на Оскар Муньос бе цитирано от Би Би Си. В него директорът казва, че е бил "разстроен да види и чуе случилото се", но "служителите ни са следвали установените процедури за справяне със ситуации като тази", пише AFP. Според него пътникът бил виновен - държанието му било проблемно и дори войнствено.

По-рано авиокомпанията обяви, че случилото се се разследва, след като видео от инцидента провокира сериозно недоволство в социални медии.

Кадрите, направени в самолета, показват как мъжът е извлечен насилствено от седалката си и от самолета.

Става въпрос за полет от Чикаго до Луисвил в неделя, за който са били продадени повече билети от местата. От авиокомпанията поискали четирима пътници да слязат, като предложили обезщетение - ваучери и престой в хотел. Никой не се съгласил и на случаен принцип били посочени четирима. Трима слезли доброволно, но четвъртият отказал. От авиокомпанията викнали авиополиция и последвало бруталното "извеждане" от самолета.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

10910

9

1Sion1

11.04 2017 в 21:09

„Установената процедура” ще им излезе мининум няколко милиона обещетение..

16008

8

Nik68

11.04 2017 в 14:25

Абсолютен произвол, нямащ нищо общо с установени практики. Като ти е малко акъла, да не можеш да си предвидиш билетите, ако трябва друг самолет, ако трябва с конкуренцията ще се договориш. Но да свалиш пътник и то с насилие - това не може да е практика и сега ще им излезе доста скъпа тази "процедура за справяне с подобни ситуации". Там се съдят до дупка и осъждат и къде по-големи компания за баснословни суми.

25665

5

Victimized

11.04 2017 в 12:46

"но "служителите ни са следвали установените процедури за справяне със ситуации като тази","

В модерния свят очевидно всичко е така, установени процедури и с това приключваме, а морала, а човещината ?
Корпоративен фашизъм !!!

16193

1

SC

11.04 2017 в 12:09

Чудесна реклама. Който иска да бъде пребит в самолет, вече ще знае към коя компания да се обърне.
 
X

Топлофикация подари 200 милиона на Ковачки