От началото на 2022 г. във всички звена и офиси за административно обслужване в централната и местната администрация става задължително използването на телефонни линии за комуникация с потребителите.
Освен това се регламентира и общ стандарт за осигуряване на телефонно административно обслужване на английски език. Въвежда се и изискване за обявяване на вида на телефонните номера - платени или безплатни, заедно със стойността на съответното обаждане.
С правителственото решение се създават ясни и конкретни насоки и препоръки за осигуряването и използването на телефон за административно обслужване, разширява се приложното поле на телефоните за предоставяне на административни услуги на гражданите, за запитвания и информация.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
23293
1
20.10 2021 в 21:32
И не може ли да се направи нещо, та "натиснете 1", "натиснете 2", ... "натиснете 34", да се докара поне до "изберете 341"?
Последни коментари
демотиватор
Отварят Централни хали в София на 23 май
демотиватор
Победителят на Евровизия Немо беше посрещнат като герой в родината си
781000
С 30% активност на 9 юни сливането на власт и корупция е гарантирано
демотиватор
Прокуратурата ще се съгласи Божков да е на свобода срещу 500 000 лева гаранция
781000
Спряха детските сърдечни операции. Няма сестри