Google въведе остри ограничения срещу търговците на билети с цел борба с измамите. От януари те ще трябва да бъдат сертифицирани от Google, за да използват услугата AdWords, която позволява на търговците да плащат техните обяви да излизат в първите резултати от търсенето.
От март 2018 г. компанията ще изисква дистрибуторите да публикуват и номиналната стойност на билетите заедно с цената на услугата.
В Обединеното кралство това понастоящем е изискване съгласно Закона за правата на потребителите, но много компании се борят с него или не желаят да спазват правилата.
Google заяви, че промените са предназначени за защита на клиентите от измами. Те ще бъдат насочени към измамниците, които създават временни уеб сайтове, продаващи несъществуващи билети, и които плащат за видимо място в търсачката на Google, преди да изчезнат с парите на феновете.
Но правилата също така затягат ограниченията за страниците, които препродават билети. Те често са регистрирани в Google и се представят като официален продавач, дори когато не са.
Швейцарската фирма Viagogo беше обект на сериозна критика, след като се бе представяла като „официален търговец“ в търсачките, въпреки че всъщност препродава билети.
Актуализираната политика на Google казва, че сайтове като Viagogo, както и StubHub, Get Me In и Seatwave, трябва да известяват клиентите си, че препродават билети, а не са първични агенти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Costaman
Трети български сериал влиза в HBO Max
Bahura1
Според Макрон не е изключено да се пратят западни войски в Украйна
Bahura1
Пропалестински блокади в още два унивеситета в САЩ. Израел реагира остро, Байдън балансира
Bahura1
Чудик от Азов пред OFFNews: Хората, които вярват на руската пропаганда, сами определят себе си като идиоти