14% от българите са новите купувачи за онлайн канала на бързооборотни стоки по време на епидемията от Ковид-19 в страната. Това показват резултатите от втората вълна на проучване, проведено от изследователската агенция "Нилсен" в България в края на април на 500 души над 18-годишна възраст в десетте най-големи града у нас.
39% от българите са заявили, че са работили много по-често от вкъщи, повлияни от кризата с Ковид-19.
Същевременно едва 17% от всички запитани считат, че биха се върнали към предишните си навици по отношение на работата си, което показва, че мнозинството от запитаните всъщност очакват да настъпи промяна в начина им на работа в сравнение с преди епидемията от Ковид-19.
Това оказва значително влияние и на начина, по който се хранят, като 57% заявяват, че се хранят по-често вкъщи, отколкото преди разпространението на коронавируса. Интересен е фактът, че отново много малко са тези, които очакват да се върнат към предишните си навици по отношение на яденето, като едва 30% смятат, че биха се върнали към поведението си отпреди епидемията.
Регистрира се и значителна промяна в хигиенните навиците на потребителите като 9 от 10 души твърдят, че такава промяна е настъпила за тях. Тя се изразява основно в по-честото миене на ръцете и лицето.
Почистването на домовете също се е променило за по-голямата част от запитаните, като 8 от 10 твърдят, че е настъпла промяна в навиците им, свързани с това.
60% са казали, че има промяна в навиците им, свързани с прането. Тя се изразява основно в по-често пране или в пускане на прането на по-висока темпераура.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)