14% от българите са новите купувачи за онлайн канала на бързооборотни стоки по време на епидемията от Ковид-19 в страната. Това показват резултатите от втората вълна на проучване, проведено от изследователската агенция "Нилсен" в България в края на април на 500 души над 18-годишна възраст в десетте най-големи града у нас.
39% от българите са заявили, че са работили много по-често от вкъщи, повлияни от кризата с Ковид-19.
Същевременно едва 17% от всички запитани считат, че биха се върнали към предишните си навици по отношение на работата си, което показва, че мнозинството от запитаните всъщност очакват да настъпи промяна в начина им на работа в сравнение с преди епидемията от Ковид-19.
Това оказва значително влияние и на начина, по който се хранят, като 57% заявяват, че се хранят по-често вкъщи, отколкото преди разпространението на коронавируса. Интересен е фактът, че отново много малко са тези, които очакват да се върнат към предишните си навици по отношение на яденето, като едва 30% смятат, че биха се върнали към поведението си отпреди епидемията.
Регистрира се и значителна промяна в хигиенните навиците на потребителите като 9 от 10 души твърдят, че такава промяна е настъпила за тях. Тя се изразява основно в по-честото миене на ръцете и лицето.
Почистването на домовете също се е променило за по-голямата част от запитаните, като 8 от 10 твърдят, че е настъпла промяна в навиците им, свързани с това.
60% са казали, че има промяна в навиците им, свързани с прането. Тя се изразява основно в по-често пране или в пускане на прането на по-висока темпераура.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста