188 нови случая, потвърдените с COVID-19 надхвърлиха 6000

OFFNews 08 юли 2020 в 07:13 7640 13

Снимка БТА/Xinhua

188 са новите случаи на COVID-19, с което общият брой на положителните проби у нас към 8 юли е 6102. Това показват данните в Националната информационна система.

Направените тестове са 3467. Активните случаи са 2 811.

Разпределение по области: Благоевград - 10; Бургас - 6; Варна - 7; Враца - 1; Габрово - 3; Кърджали - 4; Кюстендил - 9; Пазарджик - 2; Перник - 1; Плевен - 9; Пловдив - 25; Разград - 4; Русе - 6; Силистра - 4; Сливен - 6; Смолян - 4; София област - 10; София град - 68; Стара Загора - 5; Шумен - 2; Ямбол - 2.

483 души са хоспитализирани, от тях 32 в интензивни отделения.

През последното денонощие са излекувани още 37 души, с което общият брой на преборилите коронавируса е 3037.

Четирима души са починали. До момента жертвите на COVID-19 са 254. Починали са жена на 53 г. с диабет и сърдечно заболяване, мъж на 71 г. със сърдечно заболяване, мъж на 54 г. със сърдечно заболяване, мъж на 61 г. с диабет и сърдечно заболяване.

Националната информационна система показва, че медицинските служители с COVID-19 са 465. 9 нови случая са регистрирани през изминалото денонощие. От тях 5 са установени при медицински сестри, 2 - при санитари и 2 - при друг медицински персонал.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

    4164

    13

    Egocentric Eccentric

    08.07 2020 в 22:07

    @kokoten

    Баба ти професор още я въртят в Токуда да твърди че хора без симптоми не трябва да носят маски и че даже били вредни. Толкова за тая кукувица.

    Тази бройка със сигурност е в рамките на възможното да се постигне за ден имайки предвид, че в момента има десетки лаборатории които правят такива тестове.

    До кога мислите, че Китай ще може да си позволи да прави подобни рестрикции - аз лично имам много малко доверие на всякаква информация идваща от тази държава, включително и за строгостта на мерките им, но дори да е вярно, това не е приложимо тук, според мен.

    6145

    12

    kokoten

    08.07 2020 в 17:37

    ...идиота от Поморие със сигурност е загинал от травмите си...

    ....могат да се направят и повече тестове-по начина който обясни "Баба професор",с един кит изследват минимум 20 човека,ако има положителен-изследват ги и 20-те за да видят кой е,ако няма дават нататък и изследват следващите по същия начин....

    ...патологична е страстта на българина към изследвания,особено към Рьо-графиите,в Бърза помощ като дойде някой обикновено не се оплаква,а иска да бъде сниман...сега с ковида освен снимка искат и ПСР тест....

    2900

    11

    birusa

    08.07 2020 в 15:29

    В кои лаборатории направихте 3 467 PSR теста за денонощие?
    Къде е този капацитет на държавните лаборатории.
    Както разбираме тестове се отказват да се правят дори и при съмнение за К19. Днешна публикация на Милен Керемедчиев, вчера - починалия след интубация в Поморие, който е бил толкова "зле", че е скочил като катерица от 3тия етаж и е избягал. Но след залавянето му са успели да го "оправят'.

    6145

    10

    kokoten

    08.07 2020 в 15:21

    ...максималното забавяне ни дава шанс за ваксина или лекарство за опазване на застрашените групи от хора,макар че,китайците се очистиха и сега имат под десет случая на ден и при това привнесени отвън...как могат 2 милиарда да се справят а ние келявите 8 млн да не можем....можем,ма нещем,като биха казали в моя край....

    4164

    8

    Egocentric Eccentric

    08.07 2020 в 12:28

    @kokoten

    Е не е ли консесусът, че тая зараза няма как дългосрочно да се ликвидира. Дори да ги сведем до нула на ден за една седмица (което си е доста фантастично начинание), след един месец като отворим пак ще почнат да идват от чужбина.

    Аз поне от началото на пандемията живея с впечетлението, че целта е да се забави разпространението (като естествено ако съвсем се спре, ще е чудесно, но все пак рано или късно пак ще се върне) с цел да не се претоварва системата ( така нареченото "изправяне на кривата"/ flatten the curve )и с надежда за терапия/ваксина/слънце/чудо.

    6145

    7

    kokoten

    08.07 2020 в 10:52

    ...правя елементарни и приблизителни сметки,смъртността си е смъртност,дали е 1% или 5% няма особено значение,просто статистика,лошото е,че у нас сме абсолютно неподготвени за тая зараза.Принципно е сбъркано поведението.Единственото успокоително е,че няма лечение и ваксина и болестта си се развива естествено,без много да се интересува от нашите умения и организация.Мога само да ти кажа,че в наш'та болничка имаме 6 интензивни легла и три апарата за ИБВ,които НЕ работят още в началото на данданията сме уведомили когото трябва и нищо...като почнат да пристигат болни,работата се оцапва,липсва ни всякаква инфраструктура,нямаме лекари и прочее провинциални проблеми...и не сме само ние така...затова по-хубаво от това да се ликвидира заразата няма,лошото е,че Главната Мутра не разбира за какво става въпрос и бодряшки дърдори глупости,а министъра....без думи...надявах се на Щаба,ама и там не случихме...с една дума - смърт...

    4164

    6

    Egocentric Eccentric

    08.07 2020 в 10:11

    @kokoten

    в момента неможе да се твърди, че има 300 000 активни (даже е абсурдно).
    Това, че са хванали 5% от 3467 проби, не означава, че ако тестват 6 милиона души ще открият пак 5%. Иначе по тази логика вече всички сме го изкарали по няколко пъти.

    Смъртността на база инфектирани (IFR - infection fatality rate) не е 5%.
    Смъртността на база доказани случаи е около 5%.
    Двете не трябва да се бъркат.
    Така наречената "истинска" смъртност на много места са се опитали индиректно да я изчислят на база серопревалентност на представителни извадки защото много от заразените не са открити. Тогава варира между 0.2% - 1% в различни популации но е доста губа сметка.

    Със всичко друго съм съгласен с теб.
    0.5% или 1% смъртност пак е достатъчно при безконтролно разпространение да се напълнят моргите.
    Да не говорим, че много по-важен процент е колко от активните се хоспитализират или имат нужда от интензивно - пак съм съгласен с теб - ще напълнят и болниците ако се оставят нещата така.

    6145

    5

    kokoten

    08.07 2020 в 09:57

    Напротив-болните се увеличават(180 заболели и само 30-50 оздравели)броя на болните расте и то с пъти....ще дойде време(скоро)когато болните няма да могат да бъдат поети от системата и тогава всичко излиза от контрол....епидемията се развива по естествен път(безконтролно)и от споменатите вече 300 000 заболели ще умрат 5%(смятам,че ще бъдат поне два пъти повече)....като се вземе предвид и това,че в провинцията и малките болници са абсолютно неподготвени за заразата,загиналите ще бъдат много повече....ако не се спре сега процеса,като се напълнят големите болници,всичко отива по дяволите и никакви заклинания и сметки няма да помогнат....

    316

    4

    order

    08.07 2020 в 09:31

    Георги Попов: Божков влизаше в Министерството на финансите с пачки по 500 евро....
    https://eurocom.bg/new/izvnredno-svidetelyat-na-bozhkov-progovori-eto-koy-e-i-kakvo-tvrdi-video финансите с пачки по
    Малиййй...
    А сеги ако се окаже, че номерата на банкнотите се окажат същите като в чекмеджето!!!!!!
    Алоууу Гошев "е радост" ко ша праим....нема мърдане!!!!!
     
    X

    Николай Стайков: Борисов и Пеевски преместиха парламента от страх от журналистите