Една от най-успешните бетинг компании в България - efbet, стартира тематична игра във връзка с провеждането на турнира от Големия шлем Australian open (8-21 февруари).
Тъй като февруари е и месецът на любовта, българският букмейкър, който наскоро отбеляза 30 години присъствие на пазара, тематично подарява 28 тенис ракети HEAD от висок клас.
Играта се провежда във Facebook профила на букмейкъра, а периодът на играта съвпада с датите на турнира.
Във връзка с месеца на любовта е помислено и за двата пола, както за силния, който най-често се асоциира със спортните събития и залагания, така и за нежния пол, като ще бъдат разиграни 14 мъжки и 14 дамски ракети.
Пълните условия на играта може да видите в страницата на efbet, където на 25 февруари ще бъдат обявени и спечелилите, или тук.
През януари efbet стартира и нова мащабна рекламна кампания "До всеки истински играч, стои друг играч" с едни от най-разпознаваемите лица в България.
Като генерален спонсор на родното футболно първенство efbet Лига и редица други спортни федерации и отделни състезатели, очаквано операторът е избрал български спортисти и звезди.
Главни действащи лица в 40-секундното рекламно видео и цялостната комуникация са популярния модел Николета Лозанова и футболистите на Левски Николай Михайлов и Валери Божинов.
Кампанията, започнала с тийзър, е дело на една от най-успешните творчески агенции "Saatchi & Saatchi", а последвалите коментари и отзвук в интернет пространството са доказателство за големия интерес и качеството на продукцията, която предизвиква позитивно, шеговито и мотивиращо въздействие.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Тръмп избра продуцента на неговото реалити ''Стажантът'' за специален пратеник в Англия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Вълна от опити за палежи залива Русия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас