Украинският държавен железопътен оператор Укрзализниця обяви стартирането на пилотен проект за повишаване на стандартите на качество на обслужване на пътниците, съобщи пресслужбата на компанията чрез профила си в Телеграм. На пътниците в частност ще се предлагат хигиенни комплекти, ще се подобри хигиената в санитарните възли и технологията на почистване на влаковите състави. „Ние продължаваме да правим вашите пътувания по-удобни дори по време на война.“ – се казва в обръщението на компанията към пътниците.
„Решихме, че всеки украински пътник заслужава нивото на обслужване, което предлагаме за превоз на европейски дипломати. Затова започваме постепенен преход към нови стандарти за качествено обслужване на пътниците във влаковете на Укрзализниця.“ – коментира железницата. Мерките, които влизат още през следващите дни по два от маршрутите са: ново поколение препарати за вътрешно измиване на вагони — тези вагони трябва да изглеждат образцово; вместо сапун ще бъде тествана висококачествена пяна в удобни автоматични дозатори; монтирани са по-удобни държачи за тоалетна хартия и е сменен видът на самата хартия; осигурени са тоалетни с еднократни покривала; добавени са диспенсъри за хартиени кърпи. И всичко това, както се подчертава, става по време на война.
Освен това, на пътниците ще се предлагат хигиенни комплекти с чехли за еднократна употреба, мокри и сухи кърпички, четка и паста за зъби и гребен за коса. Всичко това ще може да се купи от пътниците със запазени места в купета от кондукторите, а за тези в луксозните вагони хигиенните принадлежности ще бъдат включени в цената на билета. Засега по-високият стандарт ще се усети при пътувания с влакове №75/76 Кривий Рог — Киев и Киев Кривой рог и „Влака към победата“ по маршрут 31/32 Запорожие – Лвов и Лвов – Запорожие.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
22358
3
06.09 2022 в 22:13
В истински заинтересованите компании, има нещо наречено NPS, което е комплект от анкетни въпроси, които формират оценка, дали би препоръчал услугата на други.
Докато това не пуснеш, няма подобрение.
А в държавните монополи, няма как да се подобри, затова се раздържавява с конкуренция, не пак с монопол, а пазар с много играчи.
Трудно се прави с железопътната инфра - примерно в Холандия, релсите се отдават под наем на фирми които имат мотриси и превозват. 4-5 компании са, едни други се бутат напред и нагоре.
1000
2
06.09 2022 в 21:18
3190
1
06.09 2022 в 17:17
Последни коментари
КТ ''Подкрепа'' предлага промяна на данъчна и осигурителна система
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
Влак прегази двама работници на релсите (обновена)
Влак прегази двама работници на релсите (обновена)
Гърция реже банковите такси, кара банки да строят училища и помага за жилищата
Мениджър в схемата BETL: Ние също сме жертви на измамата, страхуваме се за живота си
ПП-ДБ-СС: Столичният общински съвет се управлява от невидимото мнозинство на Красьо Черния