"Туитър" съобщи, че въвежда забрана за публикуване на сайта си на съдържание от рекламодатели, които отричат научния консенсус за климатичните промени - политика, вече въведена от "Гугъл", предаде БТА.
"Рекламите не бива да пречат на важните разговори за климатичната криза", каза компанията в публикувано вчера свое изявление, обявяващо новата политика.
Няма признаци, че промяната ще засегне съдържанието, публикувано от потребителите на социалната медия, която заедно с "Фейсбук" беше взета под прицел от групи, опитващи се да разпространяват подвеждащи твърдения за промяната на климата, отбелязва АП.
Обявяването на новата политика съвпадна с Деня на Земята и дойде часове преди ЕС да постигне съгласие по сделка, изискваща всички големи технологични компании да следят по-отблизо сайтовете си за реч на омразата, дезинформация и друго вредно съдържание.
"Туитър" съобщи, че през идните месеци ще предостави на своите потребители повече информация как възнамерява да предостави "надежден и авторитетен контекст на разговорите за климата", включително от Междуправителствената група по изменението на климата. Докладите за причините и ефектите от промяната на климата на подкрепяната от ООН група са в основата на международните преговори за ограничаване на климатичните промени.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Последни коментари
демотиватор
Адм. Ефтимов поиска 2,5% от БВП да отиват за отбрана
Mateevk
Путин обяви, че Русия няма да атакува НАТО, но ще сваля F-16 в Украйна
avitohol
За повторно явяване на матури да се заплаща, предлага МОН
voododoll
Депутатите решиха: До 10 години затвор за блудство с малолетно дете
Stoyancho
''Параф на Пеевски никога не сме искали, но на ГЕРБ им трябва през цялото време''
Stoyancho
Борисов: Не мога да кажа нищо лошо за Кирил Петков, Христо Иванов и Атанас Атанасов