Туитър забрани реклами, отричащи климатичните промени

OFFNews 23 април 2022 в 14:56 1527 2

Снимка Pixabay

"Туитър" съобщи, че въвежда забрана за публикуване на сайта си на съдържание от рекламодатели, които отричат научния консенсус за климатичните промени - политика, вече въведена от "Гугъл", предаде БТА.

"Рекламите не бива да пречат на важните разговори за климатичната криза", каза компанията в публикувано вчера свое изявление, обявяващо новата политика.

Няма признаци, че промяната ще засегне съдържанието, публикувано от потребителите на социалната медия, която заедно с "Фейсбук" беше взета под прицел от групи, опитващи се да разпространяват подвеждащи твърдения за промяната на климата, отбелязва АП.

Обявяването на новата политика съвпадна с Деня на Земята и дойде часове преди ЕС да постигне съгласие по сделка, изискваща всички големи технологични компании да следят по-отблизо сайтовете си за реч на омразата, дезинформация и друго вредно съдържание.

"Туитър" съобщи, че през идните месеци ще предостави на своите потребители повече информация как възнамерява да предостави "надежден и авторитетен контекст на разговорите за климата", включително от Междуправителствената група по изменението на климата. Докладите за причините и ефектите от промяната на климата на подкрепяната от ООН група са в основата на международните преговори за ограничаване на климатичните промени.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    НАТО възпира Армагедон от 1949 г. Свилен Спасов за новата книга от поредицата Власт и отговорност