Мнозина от интелектуалния, политическия и културния елит не си дават сметка колко е чужд и заплашителен техният космополитизъм - едновременно в икономическо и социално отношение - за така наречените от Зигмунд Бауман "нови бедни", хората, които едва се задържат в средната класа.
На всичко отгоре, медийната среда става все по-податлива за нестандартни решения в предизборните кампании. Например: пословичната дисциплинираност на Клинтън "винаги готова да отговори на съобщенията ви" беше надхитрена от среднощните туитове на Тръмп.
Цялостно президентство на Доналд Тръмп отбелязва невероятната мощ на въздействащата политика - тип въздействие, засилено в медиите: изглежда е по-лесно да приемеш агресивно или друго разпалено изявление в социалните мрежи, отколкото професионално изготвено послание от телевизионна реклама в кампанията.
И освен всичко друго - дълбоко съчувствам на толкова много от приятелите и близките ми, които трябва да обяснят всичко, точно както при Брекзит, на своите деца на сутринта.
Проф. Марк Деюз е един от водещите съвременни медийни изследователи. Преподава нови медии и журналистика в Лайденския университет и в Университета в Индиана.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
25665
4
09.11 2016 в 16:17
25665
1
09.11 2016 в 15:08
Последни коментари
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан: Преминаваме от военно време към ера на мир
Километрично задръстване на магистрала ''Тракия'' в посока Бургас