Партията на Меркел призна, че е купувала лични данни на избиратели

OFFNews Последна промяна на 01 април 2018 в 20:20 5556 5

Две големи германски партии признаха, че са купували лични данни на избиратели от държавната пощенска компания "Дойче пост".

Става въпрос за Християндемократическия съюз (ХДС) на канцлера Ангела Меркел и Свободната демократическа партия (СДП).

Те бяха принудени да потвърдят информацията на в. "Билд ам зонтаг", че преди изборите през 2017 г. са купували данни на избиратели от "Дойче пост", предадоха ДПА и БТА.

Партиите потвърдиха информацията на вестника, че данните са били използвани за агитация, насочена към конкретни групи гласоподаватели.

Говорител на "Дойче банк" потвърди, че дъщерното дружество "Дойче пост директ" събира и обработва лични данни. Според него това се прави при стриктно спазване на федералните закони за защита на личните данни. Той обясни, че споделените с партиите данни не са се отнасяли до конкретни гласоподаватели, а до данни за домакинствата, като пол, образование, потребителски навици и друга демографска информация.

Германската социалдемократическа партия (ГСДП), Левите, Съюз 90/Зелени и дясната "Алтернатива за Германия" заявиха, че не са работили с "Дойче пост".

Разкритията бяха направени в момент, когато в международната общност се води дебат за начина, по който политически организации използват данните на избирателите, след като беше разкрито, че данните на 50 милиона потребители на Фейсбук може да са били получени без тяхно съгласие.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

23323

5

Стефан

02.04 2018 в 02:35

Пардон, разбира се.
Ти говориш за технологията на предаването на пачката, или за идеологията на корупцията?
Прощавай, но бъди любезен повече да не ме занимаваш с глупости.

23323

3

Стефан

01.04 2018 в 22:43

Би трябвало да е новост. Поне за дебилите от публиката, и за активните олигофрени от "електронното правителство".

25765

2

Victimized

01.04 2018 в 22:39

"Той обясни, че споделените с партиите данни не са се отнасяли до конкретни гласоподаватели, а до данни за домакинствата, като пол, образование, потребителски навици и друга демографска информация."

Какво глупаво пояснение, все едно тези данни които са купени от Фейсбук са различни, нали става въпрос за адреси, онлайн адреси, интереси, какво харесвате и така на татък.
На тях не са им нужни ЕГН-та за да правят данъчни измами, а точно заради ПИАР кампанията преди изборите, това се нарича, социално таргетиране, като Тръмп правеше различни рекламни клипове за различните прослойки на обществото. Така си изграждат кампанията, така им мислят речите, така правят всичко за да ви накарат да ги изберете.
И това не е нищо ново.

23323

1

Стефан

01.04 2018 в 21:08

Путине, Путинее ..:)))
Ти що прати хакерите си мърцина срещу фейсбука, който знаел за тампоните на меркелицата повече от мъжа и?
И да не се окаже, че женското отделение в Курило, било нещо на един акъл с негрите от зоологическата градина?