Авиационният регулаторен орган в Индия поиска от местната авиокомпания "Гоу фърст" (Go First) да даде обяснения как повече от 50 пътници са били забравени в автобус на пистата в Бангалор и самолетът, на който трябвало да се качат, излетял без тях към Делхи, предаде ДПА, цитирана от БТА.
55 пасажери се оказали блокирани в автобус рано сутринта вчера, след като самолетът им излетял без тях заради недоразумение между наземните служители и екипажа, съобщи телевизия Ен Ди Ти Ви (NDTV). Всички пътници имали редовни бордни карти и багажът им бил натоварен на самолета.
Говорител на авиокомпанията каза, че инцидентът се разследва. 53 пътници били качени на по-късен полет на друга авиокомпания, а двама предпочели да им бъдат възстановени парите, уточни той.
Пътниците били изпратени на следващ полет към Делхи с около четири часа закъснение, съобщи в. "Таймс ъв Индия". По информация на изданието те били върнати обратно в терминала, били им издадени нови бордни карти и се наложило отново да преминат проверка за сигурност.
Наскоро излязоха наяве поредица от жалби срещу индийски авиокомпании, включително оплакване, че екипажът на самолет не се е справил с пиян пътник, който уринирал върху седящия до него човек по време на полет от Делхи към Ню Йорк на "Еър Индия" (Air India).
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста