Авиационният регулаторен орган в Индия поиска от местната авиокомпания "Гоу фърст" (Go First) да даде обяснения как повече от 50 пътници са били забравени в автобус на пистата в Бангалор и самолетът, на който трябвало да се качат, излетял без тях към Делхи, предаде ДПА, цитирана от БТА.
55 пасажери се оказали блокирани в автобус рано сутринта вчера, след като самолетът им излетял без тях заради недоразумение между наземните служители и екипажа, съобщи телевизия Ен Ди Ти Ви (NDTV). Всички пътници имали редовни бордни карти и багажът им бил натоварен на самолета.
Говорител на авиокомпанията каза, че инцидентът се разследва. 53 пътници били качени на по-късен полет на друга авиокомпания, а двама предпочели да им бъдат възстановени парите, уточни той.
Пътниците били изпратени на следващ полет към Делхи с около четири часа закъснение, съобщи в. "Таймс ъв Индия". По информация на изданието те били върнати обратно в терминала, били им издадени нови бордни карти и се наложило отново да преминат проверка за сигурност.
Наскоро излязоха наяве поредица от жалби срещу индийски авиокомпании, включително оплакване, че екипажът на самолет не се е справил с пиян пътник, който уринирал върху седящия до него човек по време на полет от Делхи към Ню Йорк на "Еър Индия" (Air India).
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
dolivo
Кремъл предупреди собственика на Телеграм да внимава
dolivo
Защо по време на нападението срещу 'Крокус' не е имало служители на реда?
dolivo
Столична община ще плати над 30 000 лева на адвокатка, счупила крака си до Съдебната палата
Ендевър
Депутатите решиха: До 10 години затвор за блудство с малолетно дете