Борисов за новия асфалт на Хемус: Изядоха скалата. Всичко се реже като филия с масло

Последна промяна на 11 октомври 2019 в 11:42 9690 10

Няколко дни след като обяви, че ще си тръгне от политиката, когато автомагистрала "Хемус" стане напълно готова, премиерът Бойко Борисов тръгна на път за откриването на новия участък от аутобана от Ябланица до Боаза. По време на шофирането на прословутия джип Борисов откровеничи по всички наболели проблеми.

"Тук, като дойдох за първи път, беше една планина. Благодарение на нас това (магистралата) я има. Тая скала е свалена от другата страна. Просто изядоха (строителите) скалата. Всичко това е взривче след взривче, камък след камък. Всичко се реже все едно филия с масло. Шест месеца предсрочно я (отсечката) пускаме. Понеже са карстови извори, водата тука се събира, пречиства се, за да тече чиста."

"Най-големият ми грях е, че научих в България да се кара без пари. Виждате какви двойни мантинели, какви огради за сигурност. Това е едно изключително съоръжение. И продължаваме с нова сила. За мое най-голямо съжаление въобще нямаше проект за "Хемус". Никой никога не е мислил да я прави. Така че сега продължаваме да проектираме. Никога не е мислено да се развива инфраструктура в България." 

"Ся изглежда лесно. Тук съм минавал, пръст, чакъл, насип... Сега от Шумен се работи много здраво. През лятото ще се пестят поне 30 мин.

"Нашите отношения с Турция са добросъседски и много пъти, когато Европа е била против него (президента на Турция Реджеп Ердоган), само аз съм отивал там. Натискът от турската граница - вчера беше един човек и те си го прибраха, днес", заяви премиерът по повод заканата на Ердоган към Европейския съюз да отвори границите за 3,6 милиона бежанци.

"Докато сме с Каракачанов няма страшно.”

От своя страна военният министър Каракачанов посочи, че основание за притеснения няма. Въпреки това са взети всички мерки.

"До този момент натискът на българска граница е нула и ние затова настояваме споразумението между ЕС и Турция да се спазва. Колкото по сме сме по-пестеливи на думите в тази ситуация, както казваше царят - да сме царе на мълчанието, ние с Турция нямаме проблеми в момента", казва Борисов.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

823

10

ЛАФЪРДИЕВ

11.10 2019 в 22:09

10.10.2019 год.
Бойко Борисов за магистрала „Хемус“: В строителството на отсечката са положени близо 104 000 тона асфалт, строежът приключи близо 6 месеца преди крайния срок. Утре е официалното откриване на новия 9.3 км участък от АМ „Хемус“ между Ябланица и Боаза. Изграждането на трасето стартира в края на март м. г. и завърши близо 6 месеца предсрочно.
––––––––––––––
104 000 тона асфалт за 9.3 км. магистрала ? Аз пък искам да уточня, че тоз’ спукан капут ПУБЛИЧНО (и неволно) си призна, че той и скопената му партийка, чрез подставени фирмички краднат за страх. Защото стандарта, технологията и техническата спецификация при полагането на асфалт при строителството на магистрала (за 4 платна + 2 авариини) за 9.3 км. изискват точно 209 250 тона асфалт (22 500 тона на 1000 метра). Ето това е нагледен пример как 50% от парите са откраднати.

1005

9

За мое най-голямо съжаление въобще нямаше проект за "Хемус". Никой никога не е мислил да я прави.
През 1974г. започва строителството на пръстена от 3 те магист
рали АМ"Тракия","Хемус" и "Черно Море" с обща дължина около 1100 км.

1005

8

За мое най-голямо съжаление въобще нямаше проект за "Хемус"
Другарю Борисов проектирането в НРБ бе трифазно:
1.Фаза "Предпроектни проучвания"
2.Фаза "Технически проект"
3.Фаза "Работен проект"????
Понеже навсякъде са се народили "Номенклатурчици" поновому "Калинки".Най-трагичното е че нищо не разбирате
нито от пътища,нито от метро и говорите пълни глупости!
Още по трагично е че сте се обградили с още по-неграмотни
от 80% те.Не се казва "Мантинела",а "Еластична ограда"

919

7

Краси

11.10 2019 в 15:39

Уважаемият премиер пак ли влезе в предизборен режим, вместо да си върши работата, за която е избран и му се плаща? Трудно му е на човека без Цецерон, личи си.
Апропо - построеното оставало - елате на бул. Вапцаров да видите, какво е останало от първия му ремонт като кмет:
Едното платно въобще пропуснаха да го ремонтират, а ремонтираното на кръстовищата се е набрало като гащи, а в останалата част шахтите са потънали с по 10 см.
От Борисов ще остане толкова, колкото остана и от неговия ментор Тошо - дълговете на държавата за народа и несметните богатства, крадени от бюджета и от еврофондовете за аверите и партията му.
Само не мога да разбера колко прост трябва да е човек, за да мисли, че ученикът на Тодор Живков не е комунист.

5563

6

Нострадамус

11.10 2019 в 13:53

Борисоф е ""СТРОИТЕЛ"" на Съвременна България. Той извърши няколко велики дела : Закриване на "Южен поток" и АЕЦ "Белене" , Закриване на училища и болници, кражба от парите на Здравната каса, Колосални кражби от Еврофондовете, от Бюджета, от Псевдо Саниране, от Спортни зали и Некачествени Магистрали, Велоалеи и Постоянни имитации на ремонти във всички общини с ГЕРБЕРСКИ кметове, далавери в митниците...и още, и още...

1000

5

Павлин Цветанов

11.10 2019 в 13:22

Колкото и да плюете , другари , направеното остава. Факт!

-555

4

rrr11

11.10 2019 в 13:01

Този става все по-смешен. То вече и журналята се чудят какво да сложат в заглавието. Преди ръсеше по 1-2 глупости на интервю, докато сега всичките му приказки са уникални тъпизми.

722

3

Toni2019

11.10 2019 в 12:24

Тъжно, много тъжно как този зависим човечец си позволява целенасочено да ръси тъпизми. То не бе сланина, филиите на мама, големите му гърди с които кърми.. на ти сега нова филия докато по новините топ новина е има ли сирене в баничките.

4009

2

случайно прочетох

11.10 2019 в 12:08

4 октомври 1974 г.,
Започва официално строежът на магистралата. Първа копка прави тогавашният държавен и партиен ръководител (БКП) Тодор Живков.

4009

1

случайно прочетох

11.10 2019 в 12:06

Глупост, след глупост!
Отврат!