България без цензура на Николай Бареков е участникът в евровота, похарчил най-много за предизборна кампания. Това стана ясно днес, след като Сметната палата публикува отчетите на партиите, коалициите и независимите кандидати.
ББЦ е разходвала близо 2 милиона лева за агитация (виж подробности по-долу). Следва я Коалиция за България с 1,89 млн. лв.
Публикувана бе и представената на Сметната палата информация от медии, социологически, рекламни и PR агенции.
Ето какво сочи справката:
Коaлиция за България - 1,89 млн. лева, от които 1,77 милиона - за медийно отразяване
ГЕРБ - 1,62 млн. лв., от които 1,58 млн. за медийна кампания
Атака - 1,39 млн. лв.
България без цензура - 1,96 млн.
ДПС - 1,61 млн. лв.
Реформаторски блок - 771 хил. лева, от които 572 хил. са за реклама в медиите
АБВ - 396 хил. лева.
Според отчета България без цензура е похарчила 1,3 милиона от общия си бюджет за кампанията за медийно отразяване. Коалицията около Бареков е изпратила до одиторите 50 страници с имена на дарители – общо 502 души. Те са направили дарения за 859 000 лева за целите на кампанията и 309 хил. – за партийна дейност.
Само въздесъщите плакати, флайери и диплянки на ББЦ, които заляха страната, са стрували 191 хил. лв.
За митинги коалицията е отделила 153 хил. лева. В същото време разходи за командировки не са декларирани.
Коалиция за България е платила за медийно отразяване 1,4 млн. лева от общия си бюджет за кампанията (1,89 млн.). За комадировки са отишли около 50 000 лева, а за листовки и плакати – 66 700 лева. За митинги и концерти са разходвани 136 хил. лева. Даренията от физически лица са 55 700 лева.
ГЕРБ е партията, заделила най-малък дял от общия си бюджет за кампанията за медийно отразяване. За сметка на това хората на Борисов са заложили на концерти, митинги и рекламни плакати и брошури.
За реклама и пиар публикации партията е похарчила 385 хил. лева (от общо 1,62 млн. за кампанията). За социологически проучвания са дадени 24 000 лева. (Горните две партии не са посочили подобен разход.)
Най-големите пера в бюджета на ГЕРБ са за митинги и концерти – 483 хил. лева, и за плакати и брошури – 464 хил.лева.
ДПС декларира солидни разходи за гориво, канцеларски и „други“ материали – общо 385 хил. лева. За медийни услуги са отделени 539 хил.
498 000 лева са платени за плакати и други рекламни материали. За концерти и други публични събирания ДПС отчита само 21 000 лева.
Реформаторският блок е похарчил близо 53 000 лева за гориво. И тук по-голямата част от бюджета за кампанията – 572 хил. , е отишла за медийни услуги. За брошури и плакати са разходвани близо 29 000 лева.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
09.07 2014 в 11:24
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.07 2014 в 19:00
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.07 2014 в 18:59
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.07 2014 в 17:01
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.07 2014 в 16:09
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.07 2014 в 15:55
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.07 2014 в 15:25
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.07 2014 в 15:21
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.07 2014 в 15:08
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.07 2014 в 15:03
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Mumko
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''
yoghurt
Радев за Пеевски: Тази наглост на стероиди няма да се осъзнае или да изчезне от само себе си
yoghurt
Влизането в Шенген е близо, австрийското вето за България и Румъния пада през декември
Човека
Кючюк реагира на изключването му от ДПС: Пеевски e като едноличен търговец и диктатор
Johnny B Goode
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''