Ето, че и другият съучастник в прокарваненто на неизгодната концесия на северните линии излезе в медиите - господин Карлос Контрера е вносителят на втория доклад, който практически е копие на първия с подпис на господин Калоян Паргов. Така към тандема ГЕРБ-БСП се присламчва и ВМРО с настояването да се сключи договор с МТК на цена 3.00 лв на километър за крайградски линии без никаква финансова обосновка. Явно някой е казал на въпросните господа каква трябва да е цената в частен разговор.
При пробег от близо 6 милиона километра по тези линии на година всички разбираме до какви огромни подарени средства от бюджета води всяка надписана стотинка. Разликата по нашите разчети е поне 22 000 000 лева!
Забавно е, че г-н Контрера внушава, че ние от Демократична България сме били "против новите автобуси". Не господине, точно обратното - против сме вместо с новите автобусите, хората да се возят със стари раздрънкни автобуси без климатици, произведени през 2007-ма година! Номерът с "авариралите" също не ни минава, понеже по договор концесионерът е закупил резервни бройки от новите автобуси точно за тези ситуации и е длъжен да вози само с тях. То бива бива изгодни условия, ама подмяната със стари автубуси за сметка на хората вече е наглост и безочие!
И така ето моето предизвикателство към г-н Карлос Контрера: Моля, публикувайте вашата финансова обосновка за предложената от вас цена от 3 лв. на километър! Би трябвало да сте я входирал с доклада си към СОС. Нека всички да я видим. Едва тогава говорете за "лъжа" по медиите с вашите приятели от БСП и ГЕРБ!
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
4009
8
18.10 2019 в 19:27
Не съм специалист, но съм съгласен, че трябва да се представи финансовата обосновка от тръжната документация, ако има съмнения за цената.
11913
7
18.10 2019 в 09:50
Дали ще е със стари рейсове, някои лятото не пускат климатика за да пестят гориво и т.н.
Реално си е начин за източване, така че е добре, че се говори за това.
Мерси за пояснениято 6млн км на година, така разбирам.
8074
6
18.10 2019 в 09:02
Заставаш от силната позиция, която е че има нови автобуси и хората са доволни, а после започваш да си развиваш и за това е добре, че са станали така нещата. Ама не е едно и също има алтернативни начини да се реализзират нещата да се аргументира Контрера с цифри и факти не с празни приказки.
5699
5
18.10 2019 в 08:48
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
23293
4
18.10 2019 в 02:40
Това момче се издъни.
4009
3
18.10 2019 в 00:40
6 милиона километра на година, концесията не е едногодишна.
Цената за наемане на 54 местен нов автобус е около 2.20 на километър с ДДС. Това е за еднократно наемане, не концесия.
11913
2
17.10 2019 в 19:23
Казват, че по техни сметки общината е надплатила 22 млн лева.
Така излиза, че трябвало фирмата да плати 4 млн на общината и да вози пътници безплатно!!
Освен това тази цена 3лв на км не ми се вижда толкова висока за рейс, който може да вози десетки хора.
Едно такси взима близо 1лв на км, защо за рейс да са много 3 лв? Колко трябва да е според тях?
Не се покриват нещата и ми се струва само вдигане на врява. Жалко.
4022
1
17.10 2019 в 19:14
Архитекта,като професионалист иска "Финансова обосновка"
обвързана с калкулации,схеми,съществуващ и допълнителен
подвижен състав.Всичко финансово,обосновано.Приходи,раз-
ходи и т.н. а не "Бля,бля!"
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан: Преминаваме от военно време към ера на мир