„Рекламна академия“ 2024 ще се проведе на живо в Нов български университет (НБУ) в рамките на пет дни – от 19 до 23 февруари, а записването за участие вече е в ход. Събитието е от интерес за студенти, служители в бизнеса, членове на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), както и за всички ентусиасти с желание да се включат.
Платформата за регистрация вече е отворена и ще бъде активна до 6 февруари включително.
„Рекламна академия“ е тристранен проект на НБУ, БАР и БАКА. Инициативата се провежда под мотото „Практиката е най-добрият учител“ и ще обедини за реализацията на общи учебни проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.
„Рекламна академия“ е наложил се във времето иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, като участниците работят по бизнес казуси от практиката. Академията не просто предоставя знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от заданието и разработването на комуникационна стратегия до производство на творческите продукти.
Участниците се състезават в отбори от по 10 души. Всеки отбор има на разположение за сътрудничество и насоки трима ментори – двама представители на комуникационни агенции и представител на компания в ролята на клиент на проекта.
„Рекламна академия“ 2024 се открива с лекционна част на 19 февруари. Практическите сесии ще се състоят присъствено в НБУ от 19 до 22 февруари. В практическата част ще имат възможност да участват студенти след втора година на обучение в бакалавърски програми, както и студенти от магистърски програми. Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването са насрочени за 22 и 23 февруари.
За „Рекламна академия“
„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Първото издание на „Рекламна академия“ е проведено в периода 11 – 13 февруари 2014 год. В него се включват общо шест компании – трима рекламодатели и три комуникационни агенции, чийто представители са лектори, ментори и жури. В следващите години към формата се присъединяват десетки нови бизнес организации – за десетте издания на проекта над 100 водещи компании от комуникационната индустрия излъчват свои представители, които участват в академията в ролята на лектори, дискутанти, модератори и жури. В последното издание през 2023 год. се включват представители на бизнеса от 44 компании.
За десетте издания на „Рекламна академия“ са осигурени над 200 стажа и работни позиции на изявени студенти. Десетки от участвалите студенти са припознали работата в комуникационната индустрия като свое призвание, а рекламата – като своя професионална любов.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Д-р Мазникуров
Украйна съобщава, че ситуацията на фронта се влошава
Козин Човков
''Ако едно прасе се снима до Зеленски, то не спира да бъде прасе''
781000
Украйна съобщава, че ситуацията на фронта се влошава
ob1
''Ако едно прасе се снима до Зеленски, то не спира да бъде прасе''