Ексклузивно Невиждани сблъсъци в Сеул: Парламентът отмени военното положение, войници опитaха да нахлуят (снимки, видео)

Започна записването за 11-ото издание на ''Рекламна академия'

Интересът към иновативния формат расте с всяка изминала година

OFFNews 17 януари 2024 в 12:29 487 0

Александър Вучич

Снимка а

а

„Рекламна академия“ 2024 ще се проведе на живо в Нов български университет (НБУ) в рамките на пет дни – от 19 до 23 февруари, а записването за участие вече е в ход. Събитието е от интерес за студенти, служители в бизнеса, членове на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), както и за всички ентусиасти с желание да се включат.

Платформата за регистрация вече е отворена и ще бъде активна до 6 февруари включително.

„Рекламна академия“ е тристранен проект на НБУ, БАР и БАКА. Инициативата се провежда под мотото „Практиката е най-добрият учител“ и ще обедини за реализацията на общи учебни проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.

„Рекламна академия“ е наложил се във времето иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, като участниците работят по бизнес казуси от практиката. Академията не просто предоставя знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от заданието и разработването на комуникационна стратегия до производство на творческите продукти.

Участниците се състезават в отбори от по 10 души. Всеки отбор има на разположение за сътрудничество и насоки трима ментори – двама представители на комуникационни агенции и представител на компания в ролята на клиент на проекта.

„Рекламна академия“ 2024 се открива с лекционна част на 19 февруари. Практическите сесии ще се състоят присъствено в НБУ от 19 до 22 февруари. В практическата част ще имат възможност да участват студенти след втора година на обучение в бакалавърски програми, както и студенти от магистърски програми. Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването са насрочени за 22 и 23 февруари.

За „Рекламна академия“

„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

Първото издание на „Рекламна академия“ е проведено в периода 11 – 13 февруари 2014 год. В него се включват общо шест компании – трима рекламодатели и три комуникационни агенции, чийто представители са лектори, ментори и жури. В следващите години към формата се присъединяват десетки нови бизнес организации – за десетте издания на проекта над 100 водещи компании от комуникационната индустрия излъчват свои представители, които участват в академията в ролята на лектори, дискутанти, модератори и жури. В последното издание през 2023 год. се включват представители на бизнеса от 44 компании.

За десетте издания на „Рекламна академия“ са осигурени над 200 стажа и работни позиции на изявени студенти. Десетки от участвалите студенти са припознали работата в комуникационната индустрия като свое призвание, а рекламата – като своя професионална любов.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Доц. Георги Лозанов: Заживяваме в обратна дискриминация и диктат на малцинствата