Ути Бъчваров представи България пред руски медии с “Културна ракия”, бонбони с розово масло, различни сортове вина и традиционна българска баница.
На щанда на България на международното туристическо изложение в Москва гостите дегустираха различни сортове български червени и бели вина, специална селекция на карабунарската “Културна” ракия, бонбони със съдържание на истинско розово масло и автентична българска баница в компанията на популярният кулинар.
“Руският турист се променя и с всяка измината година става все по-взискателен, защото пътува по света, а българските туристически услуги се променят заедно се него, за да отговорят на високите му критерии”, коментира Ути, който на чист руски разказа за тенденциите в развитието на кулинарния туризъм в България и представи български продукти и напитки.
“Ако се отклоните на няколко крачки от главния път и от големите курорти, ще видите една друга България, която е не само красива и богата на туристически възможности, но и много вкусна”, коментира Ути Бъчваров.
Събитието даде старт на рекламната кампания на страната ни за предстоящите туристически сезони. През миналата година България е била посетена от 681 562 руски туристи, като ръстът в сравнение с 2012 г. е от 5,5%. Една от целите на комуникационната кампания на България е бъде да насочи руските туристи към туристически обекти и територии от страната, където все още няма достатъчно интензивен туристопоток и да развие такива туристически подразделения като кулинарен, еко, спа, поклоннически, исторически и други алтернативни форми на туризъм.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста