"Радваме се, че можем да подкрепим лекарите с това, което ние умеем най-добре - да им доставим прясна и вкусна храна. Това е жест, който правим от сърце и се надяваме с него да доставим малко топлина и удоволствие в трудното им ежедневие", коментира Ивелин Илиев, управител на Нарру Доставка и rezzo.bg.
Менюто за лекарските екипи е балансирано, така че да осигури разнообразно, пълноценно, обилно и вкусно хранене за обяд и вечеря. Всяка порция включва свежа салата от сезонни зеленчуци, готвено основно ястие с гарнитура и десерт, приготвени с пресни продукти от Метро, партньор на инициативата на Нарру Доставка "Топла храна от сърце".
Менюто е съобразено и с това, че много от лекарите и медицинските сестри в Пирогов дават 12-часови смени и им се налага два пъти на ден да се хранят в болницата.
"За екипите на Нарру Доставка и Метро е чест, че медиците на Пирогов ни се довериха и ни споделят, че очакват всяка наша доставка с нетърпение. Ще продължим с голямо желание и внимание да ги подкрепяме до края на епидемията в България, която се надяваме да приключи по-скоро", продължи Илиев.
От Нарру и Метро имат готовност да откликнат и на други болници, в които има лекари борещи се с коронавируса като подкрепят екипите им с безплатна доставка на храна.
За мерките за сигурност, предприети от Нарру Доставка:
От първия ден на извънредното положение Нарру Доставка превръщат кухните на Нарру в строго контролирани цехове за производство и разнос на храна. Във всички заведения на Нарру има стриктно разписан протокол за прилагане на най-високите хигиенни мерки, които в извънредната ситуация са допълнени с всички конкретни предписания от Министерството на здравеопазването и СЗО.
Новите изисквания включват задължително измерване на температурата на всички служители преди работа и попълване от тяхна страна на специално кризисно досие за контактите, здравословното състояние и наличието на предпазни мерки. Ръкавиците са задължителни за всички и се сменят на всеки кръгъл час като преди да се поставят нови, ръцете се измиват освен с гореща вода и сапун и със специален дезифектант на спиртна основа. С него регулярно се измиват и всички повърхности, чантите за доставка и защитните облекла на служителите.
Облеклата на служителите са изработени от специална водонепропусклива материя и позволяват дезинфекция с препарат. Към маските се добавят и предпазни очила, така че всякакъв контакт между служителя и храната да е избегнат. Освен това кутиите за разнос, в които се доставя храната се държат в затоплени камери на температура 65 градуса, която е достатъчна, за да се премахне активността на вирусите и бактериите. Кутиите се поставят в специални стерилни пликове, които се запечатват и така достигат до клиентите.
Доставчиците имат задължение да дезифекцират колите си всеки ден и чантите преди всяка доставка. За тях също е осигурено защитно облекло, смяна на ръкавиците преди всяка доставка и предпазен шлем, който се поставя върху маската за максимална защита. Нарру Доставка предлагат и безконтактна доставка за всички, които си поръчват и плащат онлайн като запечатания плик се подава на клиента от разстояние 2 метра с телескопична закачалка.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
pisnamiotmutri
Влизането в Шенген е близо, австрийското вето за България и Румъния пада през декември
baba Yaga
Кючюк реагира на изключването му от ДПС: Пеевски e като едноличен търговец и диктатор
baba Yaga
Домашен арест за Димо Алексиев. Актьорът се извини, че е действал глупаво и самонадеяно
Владè
Нарязаната с макетно ножче поиска насилникът да бъде пуснат на свобода