След снега: Е-79 по стандарт "швейцарско сирене" (снимки)

Последна промяна на 08 януари 2016 в 12:05 7110 11

1/1

Снимка БГНЕС

Множество дупки се появиха по Главен път Е-79 след обилните снеговалежи, съобщава БГНЕС.

От изхода на Благоевград до комплекс „Монца” дупките са около 100. Размерът на дупките по 2-километровия участък е от 20 на 20 см, до двойно по-големи. Дълбочината им е около 3 сантиметра.

„Виновник” за появата им е солта, разхвърляна по най-натоварения участък от Е-79 при последния снеговалеж и последвалите заледявания.

Солта топи снега до вода, която след това замръзва и руши асфалтовото покритие.

То е положено през 2002 година от италианската фирма „Тодини”, рехабилитирала Е-79 в участъка от Благоевград до Симитли. Износващият асфалтов слой с дебелина 4 сантиметра, положен преди 13 години, вследствие на трафика е изтънял до 2-3 см.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

08.01 2016 в 19:03

Made in Boko

08.01 2016 в 16:03

1913, от ЦК не дават, фирмата може да бъде само евро-азиатска, а парите и откраднати от България. То ако ставаше така лесно сега тук щеше да е пълно със западни инвеститори, но една братска дружба не разрешава.

08.01 2016 в 15:15

Защо се занимават с разни италианци,гърци,съответно фирми от тия държави? Дайте пътищата на концесия на една немска фирма и за 200 години ще знаете,че няма да има проблеми по пътищата.Ако има начин цялата държава я дайде на концесия или аренда на един немски консорциум.За пет години ще оправи всичко и после ще я върне пак на правителството.Само мъчат народа с разни "реформи",рестрикции,икономии какво ли не.

08.01 2016 в 14:49

Това не са дупки а конструктивни отвори.

08.01 2016 в 13:32

Поледнете снимка 1 и снимка 5 - ясно личи къде е новият асфалт от тазгодишния ремот и ясно се вижда, че старият (дъното на дупката) не е мръднал!
Солта им била виновна на спициалистите.
Фирмата, направила това безобразие трябва да бъде фалирана, а майсторите - преквалифицирани на градинари. Ако не се бъде направено тава - догодина пак ще си пишем същите работи.

08.01 2016 в 13:16

Точно такова се оформя и положението по миналогодишно"ремонтирани"столични улици и улички.
Едва ли има дебил,който би попитал"Защо така?".

08.01 2016 в 13:13

Из задача от учебник по математика за втори клас в ГЕРБаристан„

"На булевард има две дупки, разположени така, че всяка минаваща кола да уцели поне едната от тях..."

Кохерентност - задачи, булеварди, магистрали, НАРОД.
:D

08.01 2016 в 13:08

Нали знаете че в повечето европейски държави даже и в малките градчета няма кръпки. Там пътищата се правят не с цел да има чести ремонти от фирми на познати, а като се прави ремонт се заздравява целия участък защото ако е кръпка се надува лесно и пак следва разход. Превърнаха ни в най-кърпената държава. Някой много ни мрази да си го знаете.

08.01 2016 в 12:47

Това е един от малкото добре направени пътища. С този огромен трафик и за толкова години е нормално да се износи и то не е нищо сериозно а само горния слой .. Италианската фирма си е свършила работата перфектно. Ако беше рехабилитиран от трейс проблемите щяха да почнат от 2рия месец най-вероятно ..

08.01 2016 в 12:37

Ха, точно във този участък (минах оня ден от там) асфалта е чисто нов - от това лято!
Посока Кулата от бензиностанцията до малко след пистата.
Някой лъже яко и това не е Оффнюз.