Нотариусите ще имат електронен достъп до удостоверенията за данъчна оценка и за наследници. Това заяви министърът на електронното управление Валентин Мундров на среща с ръководството на Нотариалната камара - с председателя Луиза Стоева и нейния заместник Красимир Анадолиев.
Министерството на електронното управление се ангажира "да подпомогне процеса по премахване на изискваните към момента на хартия документи за удостоверение за данъчна оценка и това за наследници".
Тези документи трябва да бъдат изцяло дигитализирани и нотариусите трябва да имат електронен достъп до системите, за да се сведе до минимум движението на хартия, каза Мундров.
По думите му мярката цели да улесни административните процеси за гражданите и бизнеса, като същевременно ограничи риска от злоупотреби и дублиране на данни.
Оптимизацията на тези услуги ще допринесе за по-бързо, прозрачно и ефективно обслужване, при запазване на висок стандарт на сигурност и проверимост, допълни още министърът.
Министърството на електронното управление и Нотариалната камара са на мнение, че "злоупотребите се намаляват драстично, когато документите се проверяват по електронен път".


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Тръмп-младши: Баща ми е непредсказуем, възможно е скоро да се откаже от Украйна
Партията на Делян Пеевски готви контрапротест в подкрепа на кабинета (допълнена)
Ивайло Мирчев: Новият вариант на бюджета е по-лош и от предишния
Тръмп-младши: Баща ми е непредсказуем, възможно е скоро да се откаже от Украйна