Мъжът със скаричката в Енергото: Не смятам, че съм прекалил

OFFNews 28 ноември 2023 в 10:05 7232 12

Явор Павлов

Снимка Скрийншот

Явор Павлов

Моето поведение, ако е вандалско, тяхното какво е, че не мога да разбера. 30 часа да стоите без ток. Нито вода имаше 30 часа, нито телефоните имаха обхват. Представете си, че стане нещо с някое от децата. Кой ще е виновен, пак снегът? Всяка зима времето ни изненадва, един път ние не я изненадахме зимата да сме подготвени. Не смятам, че съм прекалил.

Това каза Явор Павлов, станал известен като "мъжът със скаричката" в коментар за протеста си заради липсата на ток в квартала му в село Калипетрово, Силистренско. Мъжът нахлу в офис на Енерго Про в Силистра с продукти за сандвич и парти грил, и обяви, че ще си приготви закуска в офиса на дружеството, тъй като от 24 часа в дома му няма ток.

Видеото стана хит във фейсбук и вече има над 3 милиона гледания.

Смятам, че всеки ще излезе извън нерви, ако няма 30 часа ток и има две малки деца, които реват, че е студено и се чудите какво да направите. Станах в понеделник, пак нямаше ток. Звънях поне 10 пъти на енергодружеството, никой не вдигна. Накрая взеха да отхвърлят разговора и реших да отида да направя закуска при тях на топло. Влизам вътре - смеят ми се госпожите, те по къси поли, с къс ръкав, разказва Явор за посещението си в офиса на енергоразпределителното дружество.

Той обяснява, че никой от дружеството не е излязъл да говори с него.

Никой не излезе. Звъняха по телефона, в крайна сметка ми казаха, че до 1 час ще имам ток, да не правя проблеми. Това са начините да си търсим правата. Шест милиона българи стоят по домовете си и нищо не правят! Затова сме на това дередже, категоричен е Явор.

Той се определя като спокоен човек. Работи като монтьор в собствения си сервиз, който е отворил след 15 години работа в чужбина.

От Енерго Про са заявили пред Нова телевизия, че ще внесат жалба в прокуратурата за вандалско поведение.

В отговор мъжът, който е заснел видеото, съобщи, че е разговарял с хора от цялата страна, включително и с хора, които са били на протестите срещу БФС и че те са готови да излязат и да подкрепят Явор. 

"Надявам се, че няма да се стигне дотам, всички тези хора да излязат и да го защитят", каза мъжът.

Явор разказва още, че е бил задържан за 2-3 часа, съставен е протокол за изземване на "ножа, с който си рязах мезето" и акт за нарушаване на обществения ред.

Задължително ще постъпя по същия начин, ако отново няма ток. Да се знай! Хората да знаят и да не стоят по къщите. 6 млн. сме ще пускаме аванта на някакви австрийци, които дошли и купили Енерго Про. Ще им пълним гушите в Австрия. Не ви ли е срам! Ставайте българи не се правете на... След 40 минути, нямаше и толкова, ми пуснаха тока. Само искам да знам аз ли го оправих този ток като отидох в Енергото да се развикам със скаричката?, пита Явор и кани репортера:

Заповядайте на закуска, с хубав български добруджански мед. Хубаво е като има електричество. Даже малко са прекалили, повече ток са ми пуснали сигурно, заради което филийките ми са поизгорели, казва калипетренецът.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

3714

12

GB

28.11 2023 в 23:49

Точно същото "енерго" са били коректни винаги при аварии. Вдигат телефона, отговарят с разумни решения и срокове, а понякога се е случвало да успеят по-бързо от прогнозираното. И екипите им не са се мотали никога, а са работили много професионално.
Подозирам, че наистина е било невъзможно да решат всички проблеми бързо при тази ситуация. А обаждания е имало за стотици проблемни места със сигурност. От много хора за всяко.
Та, да си показваш простащината ... И този нож изваден бързо... Доста символично и опасно изглеждащо.
Вместо да разговаря, да пише, да съди.
И да, наясно съм, че инвестициите в системата са малко и недостатъчни.

2073

11

Johnny B Goode

28.11 2023 в 19:22

Толкова ли не могат да разберат, че проблемът на човека не е че нямал 24 часа ток. Проблемът му е, че няма комуникация и никой не го еб@ва когато се обади да пита кога ще има ток.

Случвало ми се е след снежна буря и три дни да нямам ток. Но на сайта на "енергото" има карта с всички квартали които са засегнати и кога се очаква всеки един да е пуснат. 7/24 има на кой да се обадиш и да ти каже какво е положението. Ако има голяма авария, отварят се центрове където хората могат да отидат на топло. Имаше случай местната полиция бе отворила ареста да се ползва по време на авария.

Много имат да учат местните монополисти за public relations.

22548

10

dolivo

28.11 2023 в 16:35

Проблема е комуникация

Да вдигат телефона, да казват статуса

Да го поканят в офиса да си опече сандвич при тях

Всичко, но не и това да го игнорират

Може да е простак - минаваш курс по разговор с простаци, има, успешни дори

Услугата на клиента е под всякаква критика у нас. Карат ти се, игнорират те.

Ако имаха индекс на клиентското доволство да им определя примерно част от заплатата и бонуса, щяха да търчат като моторетки да обясняват на колко метра от човека екипа със стълба реже дърво

Въпрос на мотовация

Не е доволството на човека, клиента е хванат за топките от локалния монополист

Освободи пазара да мога да си избирам 5 доставчика, ама без картел, и се подобрява клиентското доволство

-529

9

6екеr4о

28.11 2023 в 16:04

Имам впечатления от работата на ЧЕЗ в Софийско и съм на мнение, че повечето от своите дейности те са възложили на външни изпълнители. На мен таблото с електромери на улицата, например, ми бе монтирано от кюстендилска фирма.

Не е трудно да се досети човек защо ги връткат тия схеми...

12182

8

sawall

28.11 2023 в 14:19

Legend!

Но в интерес на истината касиерките точно едва ли са му виновни за проблемите с тока. Виж, самата компания може да вземе някакви мерки - могат да се подрязват дървета с клони около и над жиците, самите жици могат да се приберат под земята. Има варианти. Ама струват скъпо...

А иначе в предградията на Вашингтон като вали малко сняг (веднъж на 2-3 години) няма ток с по няколко дни - не е само български проблем.

870

7

Constanza

28.11 2023 в 12:51

Разликата е, че не знаете къде им е прозорецът.

12078

6

edin slep

28.11 2023 в 12:36

Вчера бях в частна клиника, администраторката на рецепция една, другата е в болнични, тя трябва да регистрира пациентите, да помага на лекарите, да записва желаещи нов час, да говори по телефона ... и това почти едновременно. Ами не става, не е за един, ами за трима или дори четирима души на смяна.

Когато има скъсани проводници, да се оправят отнема технологично време, тези които ги възстановяват трябва да си пробият път в снега до мястото, то може да е в гората или в полето и да не е близо до път. Сигурно си вярва, че защото е отишъл да прави циркове са му пуснали тока, то ремонтните екипи и касиерките са едно и също, нали?

Впрочем от Гугъл с ами спрели една услуга, за която плащам. Уж щяха да го разгледат (от човек) за три до пет работни дни, от месец си стои на изчакване, а няма как да стигнеш до човек, върти те системата в един кръг. Да ида да им потроша прозореца?

-529

5

6екеr4о

28.11 2023 в 12:30

В е една статия от 2018 г. в DW, озаглавена: "Защо ЧЕЗ бяга от България" Ясен Бояджиев бе заявил: "Години наред тази сфера представлява отровна смес от огромни дози политика, популизъм и далавера"...

Не се опитвам да защитавам монополистите, но Светослав Трифонов пееше: Нема такава държава!

11982

4

leomesi

28.11 2023 в 12:27

Оригинално хрумване

400

3

демотиватор

28.11 2023 в 11:41

Трудов човек от народа, искал е да хапне топло ядене, па било то и сандвич, след безкрайно мръзнене на тъмно...
А слугите на монополистите от офиса едно кафе не му предложиха, с (поне) извинение някакво...
 
X

Да помогнем на украинските деца!