Lidl въвежда допълнителен тематичен купон в Lidl Plus

Новото предложение за февруари е посветено на свежите плодове и зеленчуци

OFFNews 02 февруари 2022 в 14:44 7300 0

Подготовката за пролетта започва с тематичен Купон+ в мобилното приложение Lidl Plus. От 01.02. до 28.02.2022 г. потребителите трупат суми с всяка покупка на свежи плодове и зеленчуци в Lidl. При достигане на определена сума в четири нива, клиентите получават атрактивна награда – купон в приложението за 50% отстъпка при следваща покупка* на избрани плодове или зеленчуци или на продукт на преференциална цена от 1 стотинка.

На първо ниво, при достигане на сума от 10 лв., потребителите на приложението Lidl Plus получават купон за 50% отстъпка за килограм портокали при следваща покупка.

При второ ниво и сума от достигнати 20 лв. купонът награда ще зарадва клиентите с отстъпка от 50% за килограм сладки картофи.
Следващото ниво е при достигане на сумата от 35 лв., тогава потребителите получават купон за -50% за помело за 1 бр., а при четвъртото ниво и сума за покупки от 50 лв. купонът дава възможност за закупуване на 1 бр. ароматен ананас само за 1 ст.

Участието в кампанията стартира със сканиране на Lidl Plus картата на касата при всяка покупка. Купонът награда се зарежда в приложението Lidl Plus в секция „Купони“ веднага след достигане на съответната определена цел от натрупана сума.

В офертата не се включват сушени плодове и зеленчуци, ядки, консерви, замразени, охладени плодове и зеленчуци и салати. Всеки купон може да бъде използван в рамките на 7 дни, като срокът на валидност тече от датата на генериране на тематичния купон (датата на генериране е ден 1 от срока на валидност на купона). Пълните условия на тематичния Купон+ могат да бъдат открити на: www.lidl.bg/couponplus.

*Допълнителният купон за 50% отстъпка при следваща покупка на определени плодове и зеленчуци важи за 1 бр./1 кг, като надвишаващите ги количества в един касов бон не получават отстъпка и се таксуват на стандартна цена.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Group и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 109 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители, партньори, както и за околната среда.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Историята на коледните лампички