Подготовката за пролетта започва с тематичен Купон+ в мобилното приложение Lidl Plus. От 01.02. до 28.02.2022 г. потребителите трупат суми с всяка покупка на свежи плодове и зеленчуци в Lidl. При достигане на определена сума в четири нива, клиентите получават атрактивна награда – купон в приложението за 50% отстъпка при следваща покупка* на избрани плодове или зеленчуци или на продукт на преференциална цена от 1 стотинка.
На първо ниво, при достигане на сума от 10 лв., потребителите на приложението Lidl Plus получават купон за 50% отстъпка за килограм портокали при следваща покупка.
При второ ниво и сума от достигнати 20 лв. купонът награда ще зарадва клиентите с отстъпка от 50% за килограм сладки картофи.
Следващото ниво е при достигане на сумата от 35 лв., тогава потребителите получават купон за -50% за помело за 1 бр., а при четвъртото ниво и сума за покупки от 50 лв. купонът дава възможност за закупуване на 1 бр. ароматен ананас само за 1 ст.
Участието в кампанията стартира със сканиране на Lidl Plus картата на касата при всяка покупка. Купонът награда се зарежда в приложението Lidl Plus в секция „Купони“ веднага след достигане на съответната определена цел от натрупана сума.
В офертата не се включват сушени плодове и зеленчуци, ядки, консерви, замразени, охладени плодове и зеленчуци и салати. Всеки купон може да бъде използван в рамките на 7 дни, като срокът на валидност тече от датата на генериране на тематичния купон (датата на генериране е ден 1 от срока на валидност на купона). Пълните условия на тематичния Купон+ могат да бъдат открити на: www.lidl.bg/couponplus.
*Допълнителният купон за 50% отстъпка при следваща покупка на определени плодове и зеленчуци важи за 1 бр./1 кг, като надвишаващите ги количества в един касов бон не получават отстъпка и се таксуват на стандартна цена.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Group и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 109 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители, партньори, както и за околната среда.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)