Лидл България с 1-во място в конкурса ПР Приз 2021

Отличието е за комуникационната кампания по повод 10-та годишнина на веригата

OFFNews Последна промяна на 21 юни 2021 в 16:25 5336 0

Лидл България бе отличена с първо място в 21-то издание на конкурса ПР Приз, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Наградата бе присъдена в една от най-оспорваните категории – „Корпоративна комуникационна кампания“, за реализираната кампания по повод 10-та годишнина, която веригата отбеляза през 2020 година. В конкурса се състезаваха 84 проекта, разпределени в 17 категории, на 30 вътрешни комуникационни екипи на компании, агенции, медии, неправителствени организации и институции.

„Изключително сме благодарни за това признание. Радваме се, че с комуникацията ни за 10-та годишнина на Лидл България сме успели по интересен и различен начин да разкажем историята зад успеха на Lidl, да представим реалния ефект от дейността на компанията и най-важното – да се обърнем към всички служители, клиенти и партньори на Lidl с може би най-хубавата дума:„Благодарим ви!“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“ на веригата.

По повод своята 10-та годишнина, Лидл България, заедно с комуникационната агенция „ОТ-ДО Консулт“, разгърнаха цялостна комуникационна кампания, с която разказаха за успеха на компанията вече 10 години, какво стои зад него и кое е онова, което отличава веригата и я превръща в любима на българските потребители. Компанията изрази и своята искрена благодарност към всички, съпътствали успеха на Lidl през годините – служителите за тяхната отдаденост и неуморни усилия; клиентите за оказаното доверие и всички нейни партньори.

За 10-та си годишнина Лидл България представи и реалния принос от своята дейност. Компанията възложи на Института по пазарна икономика да изготви цялостна оценка на социално-икономическо въздействие от дейността й върху българската икономика, която нарече „Ефектът Lidl“. Изчисленият съвкупен ефект върху българската икономика възлезе на 1,12 млрд. лв. само за 2019 г.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови