Как хазартните оператори защитават данните ни

OFFNews 09 април 2021 в 15:11 901 0

Хазартните оператори имат законови задължения за събиране на лични сведения, с които установяват самоличността и възрастта на клиентите си. Предоставената информация е покровителствана от Закона за защита на личните данни, а прикачените документи при верификация отговарят на общия регламент (GDPR). Кои са необходимите данни при създаване на профил в игрална платформа и на сигурно място ли попадат, разказват колегите от Silentbet.

Какво е нужно да предоставим при регистрация

Участието в онлайн оператори налага откриване на игрална сметка. За целта се попълва формуляр за присъединяване, разграфен на няколко части. Изискват се сведения за профила – електронна поща, парола за достъп, потребителско име, необходими при всеки логин. Желателно е да въведете надеждна парола с минимум 10 знака, съдържаща цифри, малки и големи букви и специални символи.

В раздела с лична информация операторите са длъжни да събират: три имена, идентификационен номер, постоянен/ настоящ адрес, телефон за връзка и гражданство. Данните се криптират от системата и не могат да се проследят от други лица. При регистрация в Палмс Бет ще се наложи да попълните също таен въпрос и отговор към него, изискващи се при връзка с обслужващия отдел.

Задължително е предоставените сведения да отговарят на реалността, тъй като се проверяват при верификация на игралната сметка. Ако има неточности, възможно е операторът да изиска повторно въвеждане на данните или директно да Ви блокира.

По какъв начин се защитава личната информация

Компаниите, занимаващи се с онлайн залози, използват редица методи за закрила на потребителската информация. Уебсайтовете разполагат със SSL сертификати, криптиращи личните и банковите данни на мига. Това осигурява безопасни и надеждни плащания и ограничава риска от злоупотреба със сметката Ви. Без значение дали използвате мобилни данни, или общодостъпен Wi-Fi, ще се чувствате спокойни за защитата на профила.

За да се спре участието на непълнолетни лица, хазартните оператори налагат задължителна верификация. Чрез защитена форма за качване на снимки се изпращат копия на лични документи – лична карта, паспорт или шофьорска книжка, които се разглеждат от оторизирани служители. До няколко часа получавате отговор дали идентификацията е успешна, или има нужда от допълнителни документи. Много често букмейкърите и казината изискват удостоверяване на постоянния адрес чрез разписки от платени комунални услуги или банкови извлечения.

Често прилаган способ за защита на клиентския профил е чрез ограничаване на достъпа през други IP адреси. Ако системата установи, че редовно влизате през един и същ адрес – ще блокира опити за логване през друг.

Наложен е максимално допустим брой грешки при вход, чието надхвърляне води до временно ограничаване на сметката. Ще трябва да почакате известно време или да се свържете със съпорта, за да бъде отблокиран акаунтът Ви.
Гореспоменатите действия на компаниите са от ключово естество за сигурността на потребителите и техните сметки. Операторите се опитват да ограничат хакерските атаки, да минимизират влиянието на зловредните софтуери и да спрат изтичането на лична информация.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X

Да помогнем на украинските деца!