Остават по-малко от 5 дни до Коледа. Понеделникът преди празниците изглежда малко по-ведър, независимо колко задачи за вършене са се натрупали. Просто защото вътре в нас се е включил празничният брояч, който отмерва минутите по друг начин. Успоредно с работата, отмятаме наум и какво още остава да свършим за празника. Скрили ли сме добре подаръците от децата? На какво ще се зарадва брат ми? Откъде да купя нова играчка за елхата? Ще успея ли да напазарувам навреме? Пропускам ли нещо?
Време
Това, което обикновено пропускаме, е да отделим време за себе си. Да подредим списъците със задачи, за да намалим стреса преди Коледа. Да не оставяме всичко за последния момент, а да се насладим на очакването за празника. Въпреки че смятаме, че държим всичко под контрол, винаги се оказва, че в последния момент нещо липсва. Затова е добре предварително да работим със списък, в който сортираме необходимото по вид. Продукти за трапезата – в зависимост от броя на гостите и менюто, което сме съставили. Пропуснати подаръци, допълнителна празнична декорация, да не пропусна да поздравя някого за празника. Но преди да задраскаме задачите от списъка, ето няколко любопитни данни, които показват къде и по какъв начин спестяваме време.
Наскоро бяха оповестени данните от проведено изследване* от агенция Pragmatica, сред клиентите на Lidl, имащо за цел да направи реална оценка на времето за пазаруване и на клиентското изживяване в магазините на веригата. Според него
19 минути е средното време за пазаруване в Lidl, а всеки втори клиент е на мнение, че се справя по-бързо с пазаруването там, отколкото в останалите вериги. Според 55% от анкетираните това се дължи на прецизната предварителна селекция на продуктите, която улеснява избора им. Заедно с това веригата предлага не само всичко необходимо за трапезата, но и за домакинството. От играчки и дрехи за децата до декорация и електроуреди за кухнята. Така можем освен да изпълним списъка с необходимото за трапезата, но и да си спестим допълнително време от обикалянето на няколко места. 57% от запитаните споделят, че спестяват време в Lidl заради логичната подредба на стоките в самия магазин. Бързото и компетентно обслужване на касите пък се посочва от 58% от клиентите на веригата.
Качество на добра цена
Резултатите от проучването показват и, че 75% от анкетираните свързват продуктите в Lidl с високо качество, а 70% считат, че пестят, докато пазаруват във веригата.
Точно за това 73% от анкетираните клиенти посочват, че са напълно удовлетворени, а 80% свързват пазаруването в Lidl с положителни емоции.
И ако трябва да сме искрени, колко често си даваме сметка, че това, което наистина не ни достига е времето. Защото в крайна сметка всяка спестена минута може да превърнем в положителни емоции, които да споделим с най-близките. И не само през празниците.
*Средното време за пазаруване в Lidl с количка или кошница е 19 мин. и 24 сек. според проучване, проведено на българския пазар от маркетингова агенция „Прагматика“ сред 880 респонденти на възраст между 20 и 59 г. през м. април 2021 г. в магазини Lidl в цялата страна.
Публикацията е част от партньорството на Lidl с Офф Медия.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Джендо Джедев
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''
dolivo
България получава първите осем изтребителя F-16 догодина
Владè
Можем ли да се излекуваме от зависимостите си? Ралица Стефанова в подкаста на OFFNews
Владè
Лаура Кьовеши осветли първата голяма акция срещу мафията, включително и в България