BOSCH разширява обхвата на своята инициатива под надслов "Не изхвърляй, помогни!". Целта е да се оползотворят хранителни продукти в излишък в българските домакинства, които да се използват за приготвяне на топъл обяд за хора в нужда.
Според статистиката близо 1,3 милиарда тона храна се изхвърлят годишно в световен мащаб, а само в рамките на ЕС това количество надвишава 85 милиона тона.
"Водени от желанието да допринесем за намаляване изхвърлянето на хранителни продукти и да помогнем на хора в нужда, развиваме инициатива на BOSCH в България, стартирайки уникалната за страната ни социална кампания "Не изхвърляй, помогни", коментира Диана Стойкова, маркетинг мениджър, BOSCH.
"След като през първия етап на кампанията бяха събрани благотворително големи количества храна за хора в нужда и видяхме с какво желание се отзоваха на нашия призив стотици хора в цялата страна, решихме да разширим обхвата на инициативата, като поканихме нови партньори и организации от цяла България", допълва тя.
След старта през октомври 2020 г. BOSCH разширява благотворителната кампания, като увеличава местата в България, където ще бъде приготвен топъл обяд за нуждаещи се. Събирането на хранителни продукти ще се проведе в периода от 15 до 19 февруари в специално организирани за целта пунктове в 229 офиса на Еконт в цялата страна, а приготвянето на топъл обяд ще бъде на 24 февруари.
Продуктите, които ще се приемат, трябва да са дълготрайни и в срок на годност, да са с ненарушена опаковка и да не е необходимо съхранението им в хладилник. С дарените храни ще бъде приготвен топъл обяд за хора в нужда от сертифицираните кухни на Фондация "Светът на Мария" (Югозападна България, София), Проект "Северозапад" (Северозападна България, Мездра), Каритас Русе (Северна централна България, Русе), Център за настаняване от семеен тип към Социална асоциация "Св. Андрей" (Североизточна България, Варна), Домашен социален патронаж Бургас (Югоизточна България, Бургас) и Домашен социален патронаж Пловдив (Южна централна България, Пловдив).
Освен партньорите от първия етап на инициативата – фондация "Светът на Мария", Еконт и БГ Радио, към кампанията се присъединяват Домашен социален патронаж Бургас, Домашен социален патронаж Пловдив, Каритас Русе, Проект "Северозапад", Център за настаняване от семеен тип към Социална асоциация "Св. Андрей", магазин "Без опаковка", ресторант "Благичка", Фондация "Корен", "Нулев отпадък България" и Хилтън София. Медийни партньори на инициативата са БГ радио, GoBio, Мениджър и Мениджър Нюз и OFFNews. В унисон с идеята за нулев отпадък, от BOSCH допълват кампанията "Не изхвърляй, помогни!" със съпътстваща екологична инициатива, в рамките на която от винилните рекламни платна, използвани в първия етап на кампанията, Националната художествена галерия ще изработи чанти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Демерджиев: Прокуратурата става много чувствителна, ако й поискат отчетност
Започват преговорите за правителство между ГЕРБ и ДБ
Криско: Нашето второ дете е със Синдром на Даун
Криско: Нашето второ дете е със Синдром на Даун