Контрольорите се връщат в градския транспорт и ще глобяват нередовни пътници от 18 май. В момента те продават билети и не налагат глоби.
Шофьорите ще останат изолирани от пътуващите поне до края на май, така че хората трябва да си осигурят превозни документи преди качването в автобуси, тролеи и трамваи, обясни шефът на ЦГМ Димитър Дилчев на онлайн заседание на транспортната комисия към СОС.
От Центъра за градска мобилност се надяват да възстановят 80% от приходите си от карти и билети през септември, когато студенти и ученици се завърнат в учебните заведения, стана ясно още от думите на Дилчев.
От ЦГМ предлагат и с два месеца да бъде удължен годишният стикер на живещите в центъра собственици на автомобили, заради неработещите синя и зелена зона по време на извънредното положение.
Дейността им бе възстановена 7 май, след като от 17 март паркирането в централните градски части бе безплатно.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
4022
6
11.05 2020 в 15:01
Къде е отчетът за събрани и изразходвани суми:Какво е построено с тези суми?
Искаме отчет по години Приходи и Разходи,а не БЛЯ БЛЯ КОЛКО СМЕ ВЕЛИКИ !!!
Какви инженерни съоръжения са изградени облекчаващи транспортния проблем в град София.
Период
1.01.09.2012÷31.12.2012
2.01.01.2013÷31.12.2013
3.01.01.2014÷31.12.2014
4.01.01.2015÷31.12.2015
5.01.01.2016÷31.12.2016
6.01.01.2017÷31.12.2017
7.01.09.2018÷31.12.2018
8.01.01.2019÷31.12.2019
9.01.01.2020÷..................
11110
5
11.05 2020 в 14:56
4022
4
11.05 2020 в 14:55
интензивността на движение на МПС са тяхна лична собственост !
Те решиха,че българският народ трябва,още веднъж да ги плати,не съобразявайки се с обстоя-
телството,че някои от парко местата дори не са собственост на общината,а съсобственост
на хората построили кооперации.
Под предтекст,че с парите,които ще събират ще строят подземни гаражи.Чрез тях щяха да се
решат транспортните проблеми на София и по-големите градове в страната.
Какво дава право на една персона(От ГЕРБ) завършила "Висшия икономически институт
„Карл Маркс“ Даниела Бобева икономист по образование да въвежда Пътни(Улични)
4022
3
11.05 2020 в 14:51
Сега с една минимална работна заплата(560 лв) може,
да се закупят N2=350 билета
Коефициент на надвишение К=2333:350=6.67 пъти.
Какво се оказва тогавашната "Неефективна икономика" осигуряваше по-голяма покупателна способност в сравнение с новата "Демократична" с-ма вместо,да е обратното!
4022
2
11.05 2020 в 14:39
Цената на билета през 2019 г. е 1.6 лв Увеличението е 26.67 пъти.
Въпроса:Каква би трябвала да е реалната цена на единичен билет ?
Цената трябва да се определи от съотношението на минималните заплати
през 1989 и 2019г,а те са съответно 1989 г.-140 лв, а 2019-560лв
Получава се коефициент К=4(Увеличение на минималната работна заплата)
Следователно реалната цена би следвало,да бъде Ц=0.06х4=0.24 лв.
Може би се досещате какъв ефект би имало върху замърсяването в град София.
Никой нямаше да говори за "Зелен билет"
"Как при изградена инфраструктура и с единична цена билет Ц=0.06 лв се гарантираше :
1Поддръжка и ремонти на превозните средства.
2.Поддръжка и ремонти на съществуващиге трасета.
3.Поддръжка и ремонти на ел. мрежа по трамвайни и тролейбусни трасета.
4.Удължения на съществуващите трасета.
5.Средства за новоизграждащото се метро.(Начало от 1973 г.)
6.Работни заплати на администрация и обслужващ персонал.
4006
1
11.05 2020 в 14:20
Последни коментари
Алфа Рисърч: Българинът е оптимист за личното си благо, но не и за това на държавата
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Главчев на Витоша по ''чистите'' пътеки
Главчев на Витоша по ''чистите'' пътеки