Контрольорите се връщат в градския транспорт и ще глобяват нередовни пътници от 18 май. В момента те продават билети и не налагат глоби.
Шофьорите ще останат изолирани от пътуващите поне до края на май, така че хората трябва да си осигурят превозни документи преди качването в автобуси, тролеи и трамваи, обясни шефът на ЦГМ Димитър Дилчев на онлайн заседание на транспортната комисия към СОС.
От Центъра за градска мобилност се надяват да възстановят 80% от приходите си от карти и билети през септември, когато студенти и ученици се завърнат в учебните заведения, стана ясно още от думите на Дилчев.
От ЦГМ предлагат и с два месеца да бъде удължен годишният стикер на живещите в центъра собственици на автомобили, заради неработещите синя и зелена зона по време на извънредното положение.
Дейността им бе възстановена 7 май, след като от 17 март паркирането в централните градски части бе безплатно.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
4022
6
11.05 2020 в 15:01
Къде е отчетът за събрани и изразходвани суми:Какво е построено с тези суми?
Искаме отчет по години Приходи и Разходи,а не БЛЯ БЛЯ КОЛКО СМЕ ВЕЛИКИ !!!
Какви инженерни съоръжения са изградени облекчаващи транспортния проблем в град София.
Период
1.01.09.2012÷31.12.2012
2.01.01.2013÷31.12.2013
3.01.01.2014÷31.12.2014
4.01.01.2015÷31.12.2015
5.01.01.2016÷31.12.2016
6.01.01.2017÷31.12.2017
7.01.09.2018÷31.12.2018
8.01.01.2019÷31.12.2019
9.01.01.2020÷..................
11110
5
11.05 2020 в 14:56
4022
4
11.05 2020 в 14:55
интензивността на движение на МПС са тяхна лична собственост !
Те решиха,че българският народ трябва,още веднъж да ги плати,не съобразявайки се с обстоя-
телството,че някои от парко местата дори не са собственост на общината,а съсобственост
на хората построили кооперации.
Под предтекст,че с парите,които ще събират ще строят подземни гаражи.Чрез тях щяха да се
решат транспортните проблеми на София и по-големите градове в страната.
Какво дава право на една персона(От ГЕРБ) завършила "Висшия икономически институт
„Карл Маркс“ Даниела Бобева икономист по образование да въвежда Пътни(Улични)
4022
3
11.05 2020 в 14:51
Сега с една минимална работна заплата(560 лв) може,
да се закупят N2=350 билета
Коефициент на надвишение К=2333:350=6.67 пъти.
Какво се оказва тогавашната "Неефективна икономика" осигуряваше по-голяма покупателна способност в сравнение с новата "Демократична" с-ма вместо,да е обратното!
4022
2
11.05 2020 в 14:39
Цената на билета през 2019 г. е 1.6 лв Увеличението е 26.67 пъти.
Въпроса:Каква би трябвала да е реалната цена на единичен билет ?
Цената трябва да се определи от съотношението на минималните заплати
през 1989 и 2019г,а те са съответно 1989 г.-140 лв, а 2019-560лв
Получава се коефициент К=4(Увеличение на минималната работна заплата)
Следователно реалната цена би следвало,да бъде Ц=0.06х4=0.24 лв.
Може би се досещате какъв ефект би имало върху замърсяването в град София.
Никой нямаше да говори за "Зелен билет"
"Как при изградена инфраструктура и с единична цена билет Ц=0.06 лв се гарантираше :
1Поддръжка и ремонти на превозните средства.
2.Поддръжка и ремонти на съществуващиге трасета.
3.Поддръжка и ремонти на ел. мрежа по трамвайни и тролейбусни трасета.
4.Удължения на съществуващите трасета.
5.Средства за новоизграждащото се метро.(Начало от 1973 г.)
6.Работни заплати на администрация и обслужващ персонал.
4006
1
11.05 2020 в 14:20
Последни коментари
Amethyst
Цонев: Момчето порасна, стана лидер и партията го припозна. Доган нека почива
Джендо Джедев
Бедните държави са гневни, че богатите им дават едва 300 млрд. долара за климата
Джендо Джедев
Цончо Ганев на събитие за ''модернизация'' на Китайската комунистическа партия в Пекин
Джендо Джедев
Украйна има одобрението да атакува Русия с френски ракети с далечен обсег
Джендо Джедев
Петков за преговорите: Толкова ли е трудно за ГЕРБ да се откаже от Пеевски?