Глоби за нередовен пътник в София отново от 18 май

Удължават с 2 месеца стикерите за синя и зелена зона на живеещите в столичния център

OFFNews 11 май 2020 в 12:55 4397 6

Контрольорите се връщат в градския транспорт и ще глобяват нередовни пътници от 18 май. В момента те продават билети и не налагат глоби. 

Шофьорите ще останат изолирани от пътуващите поне до края на май, така че хората трябва да си осигурят превозни документи преди качването в автобуси, тролеи и трамваи, обясни шефът на ЦГМ Димитър Дилчев на онлайн заседание на транспортната комисия към СОС.

От Центъра за градска мобилност се надяват да възстановят 80% от приходите си от карти и билети през септември, когато студенти и ученици се завърнат в учебните заведения, стана ясно още от думите на Дилчев. 

От ЦГМ предлагат и с два месеца да бъде удължен годишният стикер на живещите в центъра собственици на автомобили, заради неработещите синя и зелена зона по време на извънредното положение.

Дейността им бе възстановена 7 май, след като от 17 март паркирането в централните градски части бе безплатно. 

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

    4022

    6

    Улиците,които са общодържавна собственост и изградени от редовите граждани.
    Къде е отчетът за събрани и изразходвани суми:Какво е построено с тези суми?
    Искаме отчет по години Приходи и Разходи,а не БЛЯ БЛЯ КОЛКО СМЕ ВЕЛИКИ !!!
    Какви инженерни съоръжения са изградени облекчаващи транспортния проблем в град София.
    Период
    1.01.09.2012÷31.12.2012
    2.01.01.2013÷31.12.2013
    3.01.01.2014÷31.12.2014
    4.01.01.2015÷31.12.2015
    5.01.01.2016÷31.12.2016
    6.01.01.2017÷31.12.2017
    7.01.09.2018÷31.12.2018
    8.01.01.2019÷31.12.2019
    9.01.01.2020÷..................

    11110

    5

    yoghurt

    11.05 2020 в 14:56

    Меко казано неефективна, да продаваш наркотици и оръжие, да опропастиш два пъти държавния резерв, да си направил три фалита на държавата, да искаш да я продадеш на чужда страна, понеже няма от къде да вземеш пари... Еми, благодаря, бих плащал и 2 лева, но без тези екстри, моля ( : .

    4022

    4

    ГЕРБ решиха,че улиците,които са построени с парите на българския народ и съобразени с
    интензивността на движение на МПС са тяхна лична собственост !
    Те решиха,че българският народ трябва,още веднъж да ги плати,не съобразявайки се с обстоя-
    телството,че някои от парко местата дори не са собственост на общината,а съсобственост
    на хората построили кооперации.
    Под предтекст,че с парите,които ще събират ще строят подземни гаражи.Чрез тях щяха да се
    решат транспортните проблеми на София и по-големите градове в страната.
    Какво дава право на една персона(От ГЕРБ) завършила "Висшия икономически институт
    „Карл Маркс“ Даниела Бобева икономист по образование да въвежда Пътни(Улични)

    4022

    3

    Преди 10 .11.89г. с една минимална работна заплата(140 лв) можеше,да се закупят N1=2333 билета
    Сега с една минимална работна заплата(560 лв) може,
    да се закупят N2=350 билета
    Коефициент на надвишение К=2333:350=6.67 пъти.
    Какво се оказва тогавашната "Неефективна икономика" осигуряваше по-голяма покупателна способност в сравнение с новата "Демократична" с-ма вместо,да е обратното!

    4022

    2

    Цената на билета през 1989 г. бе 0.06 лв
    Цената на билета през 2019 г. е 1.6 лв Увеличението е 26.67 пъти.
    Въпроса:Каква би трябвала да е реалната цена на единичен билет ?
    Цената трябва да се определи от съотношението на минималните заплати
    през 1989 и 2019г,а те са съответно 1989 г.-140 лв, а 2019-560лв
    Получава се коефициент К=4(Увеличение на минималната работна заплата)
    Следователно реалната цена би следвало,да бъде Ц=0.06х4=0.24 лв.
    Може би се досещате какъв ефект би имало върху замърсяването в град София.
    Никой нямаше да говори за "Зелен билет"
    "Как при изградена инфраструктура и с единична цена билет Ц=0.06 лв се гарантираше :
    1Поддръжка и ремонти на превозните средства.
    2.Поддръжка и ремонти на съществуващиге трасета.
    3.Поддръжка и ремонти на ел. мрежа по трамвайни и тролейбусни трасета.
    4.Удължения на съществуващите трасета.
    5.Средства за новоизграждащото се метро.(Начало от 1973 г.)
    6.Работни заплати на администрация и обслужващ персонал.

    4006

    1

    Kongoto

    11.05 2020 в 14:20

    Ама се надяваме тия глоби да важат за всички!!
     
    X

    Как всеки може да стане рисков инвеститор, подкаст с Пламен Русев