Столицата вече има свой „шрифт на София“, наречен "София санс". Той ще се използва за надписването на всички рекламни и информационни елементи.
Идеята е да е ясно разпознаваем като бранд на София, обяви главният архитект Здравко Здравков, който отчета три години на поста. Целта е той да се използва и за табелите с имената на улиците.
Новата наредба за градската среда, която е публикувана на сайта на НАГ, пък урежда стандартите за сградите, цветовете на фасадите, местата за рекламни елементи, климатиците и т.н., както и градските пространства.
По фасадите, които са с лице към улицата, не трябва има климатици, сателитни чинии, кабели, реклами и простори.
В документа са предвидени глоби за собствениците, които не спазят правилата. За физически лица санкцията е от 200 до 500 лева, а за фирми – от 500 до 2000 лева.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15414
3
17.05 2019 в 09:29
11529
2
16.05 2019 в 23:31
Да не говорим, че това е най-малкия проблем. Тротоарите и пътищата са в такова състояние, че може да се пребиеш докато стигнеш до сградата.
14469
1
16.05 2019 в 17:13
Не знам Здравков как е попаднал при герберастите.Много различен е.
Последни коментари
dolivo
Кремъл предупреди собственика на Телеграм да внимава
dolivo
Защо по време на нападението срещу 'Крокус' не е имало служители на реда?
dolivo
Столична община ще плати над 30 000 лева на адвокатка, счупила крака си до Съдебната палата
Ендевър
Депутатите решиха: До 10 години затвор за блудство с малолетно дете
мнение от IP
Томислав Дончев: Отново са възможни разговори с ПП-ДБ след изборите
dolivo
Европейската прокуратура извършва обиски в два хотела в български ски курорт
alfakentavur
За повторно явяване на матури да се заплаща, предлага МОН