Столицата вече има свой „шрифт на София“, наречен "София санс". Той ще се използва за надписването на всички рекламни и информационни елементи.
Идеята е да е ясно разпознаваем като бранд на София, обяви главният архитект Здравко Здравков, който отчета три години на поста. Целта е той да се използва и за табелите с имената на улиците.
Новата наредба за градската среда, която е публикувана на сайта на НАГ, пък урежда стандартите за сградите, цветовете на фасадите, местата за рекламни елементи, климатиците и т.н., както и градските пространства.
По фасадите, които са с лице към улицата, не трябва има климатици, сателитни чинии, кабели, реклами и простори.
В документа са предвидени глоби за собствениците, които не спазят правилата. За физически лица санкцията е от 200 до 500 лева, а за фирми – от 500 до 2000 лева.
























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
21320
3
17.05 2019 в 09:29
17529
2
16.05 2019 в 23:31
Да не говорим, че това е най-малкия проблем. Тротоарите и пътищата са в такова състояние, че може да се пребиеш докато стигнеш до сградата.
20434
1
16.05 2019 в 17:13
Не знам Здравков как е попаднал при герберастите.Много различен е.
Бебе с рядко заболяване бе излекувано в АСК УМБАЛ Токуда
Когато па.., когато па...: Кметът на Ботевград забрани менте протеста на Пеевски
Ловна хижа на Чаушеску е обявена за продан. Началната цена е 1 млн. евро
Световната банка ще помага на България за по-ефективна жп инфраструктура
Радев: Ще изляза със свой политически проект, когато най-малко го очаквате
Руснак и съпругата му са залети с бетон и 'погребани' в пустинята
Тръмп: Европа е разпадаща се група от нации, водени от слаби хора