Столицата вече има свой „шрифт на София“, наречен "София санс". Той ще се използва за надписването на всички рекламни и информационни елементи.
Идеята е да е ясно разпознаваем като бранд на София, обяви главният архитект Здравко Здравков, който отчета три години на поста. Целта е той да се използва и за табелите с имената на улиците.
Новата наредба за градската среда, която е публикувана на сайта на НАГ, пък урежда стандартите за сградите, цветовете на фасадите, местата за рекламни елементи, климатиците и т.н., както и градските пространства.
По фасадите, които са с лице към улицата, не трябва има климатици, сателитни чинии, кабели, реклами и простори.
В документа са предвидени глоби за собствениците, които не спазят правилата. За физически лица санкцията е от 200 до 500 лева, а за фирми – от 500 до 2000 лева.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15315
3
17.05 2019 в 09:29
11529
2
16.05 2019 в 23:31
Да не говорим, че това е най-малкия проблем. Тротоарите и пътищата са в такова състояние, че може да се пребиеш докато стигнеш до сградата.
14389
1
16.05 2019 в 17:13
Не знам Здравков как е попаднал при герберастите.Много различен е.
Последни коментари
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
ГЕРБ и ''Демократична България'' продължават преговорите и утре
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград
Защо сега се иска имунитетът на Бориславова: Едва сега излязла експертиза в прокуратурата
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград
Кабинетът на Шолц падна, Мерц е все по-близо до властта в Германия
Кабинетът на Шолц падна, Мерц е все по-близо до властта в Германия