eMAG: Преди Великден българите се грижат за домовете, градините и добрата си форма

Продажби от 4 до почти 6 пъти по-високи в категории като градина и живот на открито, смарт дом и части за велосипеди

OFFNews 30 април 2024 в 16:30 7873 0

Снимка eMAG

Преди Великден българите се подготвят активно за сезона на открито и заниманията с градинарство, както и за пролетната поддръжка и обновяване на домовете и спортни дейности. Така през първите три седмици на април клиентите са купили през платформата еeMAG аксесоари за водни помпи, за печки и камини и за смарт дом, за които продажбите са от 5 до почти 7 пъти по-високи, сравнени със същия период на миналата година като обеми. Други продукти, към които се регистрира повишен интерес, са части за велосипеди, фитнес оборудване, спортно облекло и обувки, за които продажбите са 3 до 4 пъти по-високи. Дренажни системи, душ кабини, панели, огради и други строителни материали отбелязват подобни увеличения, както и детската мода и играчките за домашни любимци.

Артикулите за почистване на дома също фигурират в топ категориите с ръст през този период, регистрирайки повишения в продажбите от над 2 пъти спрямо миналата година.

„Първите три седмици на април показват повишен интерес сред клиентите към градинарство, дейности на открито и подобрения на дома, в допълнение към традиционното пазаруване, което правят в навечерието на Великденските празници.

Те се възползват от всяка търговска кампания, за да купят това, от което се нуждаят, на атрактивни цени, с помощта на промоционални оферти, както и от опциите да финансират покупките си на изплащане, във време, когато списъците за пазаруване са по-дълги. Освен това през този период те имаха възможността да започнат да използват нашата нова концепция „магазин в магазина“ – eMAG Garden Shop, която предлага удобно и достъпно потребителско изживяване от гледна точка на търсенето, като клиентите имат на своя разположение и всички останали, добре познати предимства на платформата, включително удобна доставка с непрекъснатото разширяване на мрежата от автоматизирани шкафчета за доставка easybox“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Топ категории с нарастващи продажби през първите три седмици на април, сравнение със същия период миналата година:

- Аксесоари за водни помпи

- Смарт дом

- Аксесоари за печки и камини

- Играчки за домашни любимци

- Дренажни системи

- Части за велосипеди

- Автомобилни джанти

- Душ кабини

- Фитнес лежанки за коремни преси

- Спортни обувки

- Аксесоари за градински инструменти

- Слънцезащита

- Детски дрехи

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице