Електронна система за управление на административното обслужване вече функционира в териториалното поделение на НОИ в София. Тя обхваща всички приемни и чувствително ще подобри организацията на обслужването.
Системата включва устройство за продажба на билети, което указва предлаганите услуги и реда за прием. От него клиентът получава номер и описание на избраната услуга – отпускане на нова пенсия или промяна на вече отпусната, временна нетрудоспособност, преценка на правото за обезщетение за безработица, майчинство и др.
Към системата е монтирано светлинно табло с гласови функции, което насочва клиентите към гишето, на което ще бъдат обслужени според своя предварителен избор.
Електронната системата отчита моментната натовареност на служителите. Така ще се намали времето за чакане и ще се избегнат характерните за всяка опашка конфликтни ситуации.
Нововъведението ще има ефект и върху оптимизирането на работните процеси чрез равномерното разпределение на дейностите по приема и обработването на документи между работещите в приемните.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Октим
Пеевски и Кирил Петков си крещяха 5 минути на първия ред в парламента (видео, снимки)
user4eto
Пеевски и Кирил Петков си крещяха 5 минути на първия ред в парламента (видео, снимки)
Танас
В София има 33 555 платени паркоместа, ЦГМ са продали 36 001 винетни стикера за живущи в тях
jdravun
Калин Стоянов призна, че Пеевски е охраняван от НСО