Електронна система ще улеснява клиентите на НОИ в София

Последна промяна на 27 април 2018 в 15:22 1533 0

Електронна система за управление на административното обслужване вече функционира в териториалното поделение на НОИ в София. Тя обхваща всички приемни и чувствително ще подобри организацията на обслужването.

Системата включва устройство за продажба на билети, което указва предлаганите услуги и реда за прием. От него клиентът получава номер и описание на избраната услуга – отпускане на нова пенсия или промяна на вече отпусната, временна нетрудоспособност, преценка на правото за обезщетение за безработица, майчинство и др.

Към системата е монтирано светлинно табло с гласови функции, което насочва клиентите към гишето, на което ще бъдат обслужени според своя предварителен избор.

Електронната системата отчита моментната натовареност на служителите. Така ще се намали времето за чакане и ще се избегнат характерните за всяка опашка конфликтни ситуации.

Нововъведението ще има ефект и върху оптимизирането на работните процеси чрез равномерното разпределение на дейностите по приема и обработването на документи между работещите в приемните. 

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !