Над 600 тийнейджъри от цялата страна на възраст между 14 и 19 години засвидетелстваха неодобрението си към насилието, агресията и предразсъдъците, като се включиха в интерактивната игра на националната кампания “Намери друг начин”. Тя приключи на 25 март, а резултатите показват забележителен интерес.
Почти всички участвали заявяват, че ако попаднат на съдържание онлайн, което показва или призовава към агресия спрямо различни групи хора, първо ще потърсят още информация по темата, а след това ще блокират и докладват автора. Резултатите сочат положителна тенденция - българските младежи имат критично мислене и не се доверяват само на един източник на информация, а след като се уверят, че дадена информация не е вярна и обективна, не допускат да бъдат повлияни от излишен “хейт”.
Над една трета от младежите ще започнат дискусия по темата с цел да опровергаят манипулативното съдържание и отново ще блокират автора. Това разкрива желанието им да отстояват своето мнение и да защитават правата и интересите на другите. Тийнейджърите споделиха, че за тях е важно да бъдат себе си, да вярват в мечтите си, да държат на думата си, както и че независимо колко скъпи дрехи носим, трябва да бъдем човечни към всички.
Резултатите от играта показват, че голяма част от младото поколение е било повлияно от съдържанието, продуцирано по време на кампанията “Намери друг начин”. Това затвърждава значението на такъв тип кампании и доказва, че достигат до младежите, като им помагат по-бързо да осъзнаят значението на човешките ценности.
Играта, реализирана с подкрепата на криейтив агенция Proof, поставя своеобразен финал на комуникационната кампания “Намери друг начин”, която има за цел да насърчи критичното мислене и гражданската активност сред младите хора.
Всички материали, изработени за целите на кампанията, както и повече информация за нея, може да достъпите в сайта и социалните ѝ медии, както и в платформите за видео споделяне:
http://anotherway.bg
https://www.facebook.com/anotherway.bg/
https://www.instagram.com/findanotherway.bg/
https://www.youtube.com/channel/UCHaVxGKNw1rxn6lPyHt28HQ
За кампанията:
Кампанията се финансира по Програма за овластяване на гражданското общество към Фонд „Вътрешна сигурност“ на Генерална дирекция „Миграция и вътрешни работи“ на Европейската комисия.
Изпълнява се от комуникационна агенция d:istinkt в партньорство с Център за изследване на демокрацията и Фондация „Приложни изследвания и комуникации“.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
591 птици умряха от стрес по време на зарята в Копривщица по Нова година
Преговори между ГЕРБ, ДБ, ИТН и БСП е имало и днес
591 птици умряха от стрес по време на зарята в Копривщица по Нова година
591 птици умряха от стрес по време на зарята в Копривщица по Нова година