

Най-ниските заплати за държавни служители стават 380 лв., след като кабинетът одобри промени в Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, съобщиха от правителствената информационна служба.
С измененията минималните размери на основните месечни заплати на служителите, които не достигат новия размер на МРЗ за страната, определен от 1 януари т. г., стават 360 лв.
Минималните размери на основните месечни заплати на държавните служители, които не достигат определения със Закона за държавния бюджет за 2015 г. минимален размер за най-ниската длъжност, заемана от държавен служител, стават 380 лв.
С промените в наредбата ще бъде отразена и промяната във възнагражденията, която следва промяната в МРЗ от 1 юли 2015 г.
Следете новините ни в :


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Освободиха шофьора на румънския тир. Не той предизвикал катастрофата
Борисов: Това правителство трябва да седи възможно по-дълго, за да ви обере докрай
Благомир Коцев отива на съд и за неизгодна сделка за прави услуги
Axios: САЩ настояват Русия да даде гаранции за сигурност в Европа - успоредно с условията за мир в Украйна