52% от разходите за последната предизборна кампания са били за медийни услуги.
Това сочи анализ на Института за развитие на публичната среда, обяви директорът му Антоанета Цонева.
Сумата за разходите за предизборната кампания е 17 903 085, 96 лева. От тях за медийни услуги са изразходвани 9 329 536, 88 лева или 52%.
45% от средствата за медийно отразяване са били платени на частните телевизии - 4 213 526,45 лева; 16% са отишли в печатни медии – 1 477 383,76 лева.
Делът на БНТ е 12%, а за БНР - 3% за БНР.
9% от средствата - 862 997,46 лева - са отделени за онлайн медии.
Данните са изготвени на база финансовите отчети, подадени в срок към Сметната палата - от 25 партии, 7 коалиции и един инициативен комитет.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
21.07 2013 в 15:59
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
21.07 2013 в 14:15
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
21.07 2013 в 14:09
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
21.07 2013 в 14:00
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
21.07 2013 в 12:46
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
демотиватор
САЩ тайно са предоставили на Киев ракети с голям обсег на действие
borisboris
Със сълзи: Свалиха Росен Желязков от председателското място в предпоследния ден на 49-ото НС
ob1
8 от ПП-ДБ и 6 от БСП не дойдоха в НС за кворум за оставката на Желязков
демотиватор
Доживотен затвор за жестоко убийство след домашно насилие
ob1
САЩ тайно са предоставили на Киев ракети с голям обсег на действие