Пътните полицаи без контакт с шофьорите, предвижда ГЕРБ

OFFNews 28 февруари 2017 в 14:23 5600 12

Премахване на контакта на пътния полицай с нарушителя на пътя и тотален видеоконтрол на превишението на скоростта, свързване на всички камери на пътя, за да се отчита осреднената скорост на автомобилите, както и дистанционно потвърждаване на нарушенията от оператор.

Това са част от мерките, които ГЕРБ предвижда за борба с корупцията, съобщи заместник-председателят на партията и председател на Националния предизборен щаб на ГЕРБ Цветан Цветанов в Пазарджик. Той и водачът на листата на ГЕРБ в Пазарджик Екатерина Захариева участваха в кръгла маса „Обществен ред, правосъдие и сигурност“.

По време на форума Цветанов цитира данни на Центъра за изследване на демокрацията, които сочат, че най-големият корупционен натиск е било по времето на кабинета „Орешарски". 

Зам.-председателят на ГЕРБ представи три основни акцента от предизборната програма на ГЕРБ: миграционната политика (връщане на незаконно преминаващи чужденци и ефективна охрана на границата), противодействие и превенция на конвенционалната престъпност (назначаване на 1000 служители т.г., за да се обезпечи полицейско присъствие; подмяна на целия автопарк, започнала през 2000 г., видеонаблюдение в общините с криминогенен фактор) и противодействие на тероризма, организираната престъпност и корупцията (ефективен обмен на данни за пътниците по въздух, засилване на сътрудничеството с партньорските служби, противодействие на телефонните измами). Цветан Цветанов акцентира и върху борбата с противозаконното отнемане на леки автомобили.

Председателят на Националния предизборен щаб на ГЕРБ подчерта, че освен Екатерина Захариева и останалите кандидат-депутати от ГЕРБ, на събитието, организирано от партията, присъства и първият в листата на БСП в района Славчо Велков. Цветанов посъветва Велков да уведоми номиниралата го партия БСП, че отдавна България разполага с централна система за пръстови отпечатъци, за да си коригират предизборната програма, в която са заложили изграждането на такава система.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

29585

12

Izalina

28.02 2017 в 16:30

"със стари коври нов бардак не става"
анджак!

neverland,
не оспорвам добрата идея, само казвам, че пораснали индивиди трудно се превъзпитават, докато не им бръкнеш дълбоко в джоба, но те винаги ще намират начини да заобикалят системата, особено ако ако тя се управлява от доказано дискредитирани палячовци.

Най-сериозна разкриваемост на престъпления (повече или по-малко сериозни в т.ч. откраднати автомобили) имаше в краткото време, в което видеонаблюдението работеше както трябва. После дойдоха "реформите" и споровете за собственост, ангажимент за стопанисване, разпореждане, финансиране т.н. и от години отново сме на изходна позиция и само плямпаме предизборно. Парите отдавна са усвоени.

42249

11

Denis Rizanov

28.02 2017 в 16:21

neverland, прощавай за намесата в разговора ви с Izalina, но смятам че правиш няколко грешки, основната от която е предварително допускане. Нито всички хора са калпави, нито системата може да е идеална като организация, за да възпитава. Между другото последното се случва, когато всички граждани разберат, че не може да се избяга от наказанието, колкото и малко да е то. Когато постигнем първо и единствено това, можем да реформираме постепенно системата и да степенуваме наказанията, така щото да доведат до исканите от нас резултати.
По въпроса на "новината" и цвики от снимката - със стари коври нов бардак не става. Толкоз за тоя.

42249

10

Denis Rizanov

28.02 2017 в 16:13

Пътните полицаи без контакт с шофьорите

Е как тогава ще питат "И кво правиме сега?"... ще се обаждат по телефона на собственика на колата ли!?
Ми че те като ги спрат "да спират за проверка" и да джобат шофьорите... точно след половин година няма да остане кьорав пътен полицай на служба! Те спрат ли им хранилката и ония ше напуснат.

14355

9

neverland

28.02 2017 в 16:11

#Izalina

Сещам се за лафа за яйцето и кокошката(кое е било първото).
Та, в тази връзка, с пълна сила е аналогичният въпрос:

Първо хората(отделните индивиди, масата) ли трябва да се като манталитет, поведение…или първо Системата трябва да се промени(да е строга и справедлива, некорумпирана)?

Ако първо хората се променят…могат ли да променят системата(ако тя е калпава, а хората читави)?

Ако първо Системата се промени…може ли тя да промени хората(ако тя е читава,а те са калпави), да ги възпита, да им промени мисленето и поведението?

15614

8

OTBPAT

28.02 2017 в 16:06

Всъщност великата тол систъема може да се ползва и за това - часа на "билетчето"

29585

7

Izalina

28.02 2017 в 15:52

neverland,
Да започнем с нещо по-лесно. Като начало да заработят вече монтираните камери, не малко от тях изтърбушени и неработещи от години и после да се изстреляме в космоса с напредичави мерки.

Разказ от нашенски бабаит в Италия:

Знаел бил, че щракат камери на вход и изход на магистралата и мерят средна скорост и а си превишил - а номерът ти избива на слизане от нея.
Оня обаче хитър - изяжда ги с 200 сичките балъци, спира на бензиностанцията малко преди изхода - яде, ходи, каквото там прави и след точно изчислено време слиза спокойно от магистралата със съобразена скорост.
После се хвали на ляво и дясно как е прецакал италианската система. Е тоя манталитет ако ми кажеш как го лекуваме.

29216

6

Лопе де Вега

28.02 2017 в 15:45

Еми в Германия отдавна е така, нали?

Поздрав!

14355

5

neverland

28.02 2017 в 15:39

Камери(пак от онези с разпознаване на лица и автомобили) на всички изходи на всички 270 ли бяха, 280 ли града, информацията от тяхна директно в МВР и ДАНС.

14355

4

neverland

28.02 2017 в 15:34

Това за глобяване въз основа на превишена средна скорост звучи напредначаво, ама някак си не ми се вярва да мине през съда, т.е. лансират дадено решение, което съмнително като законосъобразност.

Истински привърженик съм обаче на връзването на всички камери по пътищата. Или по точно…Монтират се няколко стотин камери по извънградските пътища(магистрали, първокласни…), които камери изпращат картина в реално време в единен мониторингов център. Камерите са с висока резолюция, снимат и нощем, снабдени са със софтуер за разпознаване на марки и модели МПС, цветове, лица на водачите им, скорост. Един вид няма да е проблем Системата да те намери. До данните да имат достъп МВР, ДАНС. Най-накрая да се знае, кой,кога и къде е бил, а не като сега, свободия.

29585

3

Izalina

28.02 2017 в 15:22

Докога само ще се "предвиждат" мерки? Аман от пожелания сто години вече.

Корупцията съвсем не е единственият проблем на прогнилата система на МВР. Ако кажете отсега и какъв малоумен клонинг на Бъчварова гласите за министър(, щото нали вече спечелихте изборите), цена няма да имате.