Според неправителствената организация "Активни потребители" редица авиокомпании използват кампанията по разпродажби Черен петък, за да подлъжат лековерни клиенти, че сключват изгодна сделка, а в крайна сметка да им продадат на нормалната цена или дори по-скъпо място в самолета.
"Направихме едно бързо проучване за цените на самолетни билети. Сравнявахме цените за едни и същи дестинации за еднакви дати спрямо миналата седмица. И нямаше разлика. Даже при някои от дестинациите се получиха по-високи цени", заяви Богомил Николов от "Активни потребители" в сутрешния блок на Нова телевизия.
Според него обяснението е лесно – тези намаления се прилагат само за определени бройки от местата на борда, но логиката на потребителите била друга. Клиентът виждал, че има намаление и купувал за датата и дестинацията, които му трябват, защото вече е решил да купи.
Николов е категоричен, че е важен изборът на потребителите - не колко глоби са наложени, а колко хора не са купили нещо, за което са разбрали, че е подвеждащо, смята той.
„Радвам се, че тази година имаше много сигнали от наблюдателни потребители, за това как една и съща стока е била със завишена цена няколко дни преди Черния петък, за да може после след това да се покаже като намалена”, каза още Николов.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12284
1
27.11 2017 в 12:38
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан: Преминаваме от военно време към ера на мир