Обявиха финалистите в Effie awards България 2022

OFFNews 18 ноември 2022 в 17:17 1095 0

Effie

Снимка Effie

Effie

Effie България обяви финалистите в петнадесетото издание на престижния конкурс, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации. Претенденти за отличието Effie са кампании и комуникационни активности, доказали максимална ефективност по измерими критерии, реализирани в периода 1 януари 2021 – 31 август 2022 година.

Тази година, благодарение на въвеждането на категория „Устойчив успех“, агенции и компании имаха възможност да демонстрират ефективността на маркетинговите комуникации за повече от 3 години.

Доказали се специалисти от различни области на бизнеса оценяваха най-ефективните маркетингови комуникации в конкурса и определиха най-съвършено изпълнените кампании, които достигнаха до финалния кръг:

КАТЕГОРИЯ: КОРПОРАТИВНИ КОМУНИКАЦИИ

Твоята първа работа има значение

Търговска марка: TELUS International Bulgaria
Клиент: TELUS International Bulgaria
Агенция: proof.
Маркетинг консултации и проучвания: BluePoint
Медийна агенция: Digitas

PR агенция: d:istinkt

КАТЕГОРИЯ: МАЛЪК БЮДЖЕТ

Топли приказки за лека нощ

Търговска марка: Олимпус
Клиент: Тирбул ЕАД
Агенция: Noble Graphics
Медийна агенция: Direct Media KRES

КАТЕГОРИЯ: МАРКЕТИНГ ПРИ АКТУАЛНИ СЪБИТИЯ

Дари или купи изкуство за Украйна

Търговска марка: Фондация „За Нашите Деца“
Клиент: Фондация „За Нашите Деца“
Агенция: The Smarts PR агенция: Paragraph42

#choosetovote

Търговска марка: Skapto
Клиент: Skapto
Агенция: proof.
Продуцентска къща: Pudding

КАТЕГОРИЯ: МЕДИЯ СТРАТЕГИЯ И ИНОВАЦИИ В ТРАДИЦИОННИ И ДИГИТАЛНИ МЕДИИ

Карта, та дрънка!

Търговска марка: Kaufland Card
Клиент: Kaufland България
Агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Творческа агенция: Noble Graphics Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: Zenith Media

OMV MaxxMotion

Търговска марка: ОMV
Клиент: OMV България
Агенция: Carat, a dentsu company

КАТЕГОРИЯ: НЕСТОПАНСКИ СЕКТОР

Бар за Здраве

Търговска марка: Фондация „Три жени‟
Клиент: Фондация „Три жени‟
Агенция: McCann Sofia Партньор: Медицински център Ориндж

Дари или купи изкуство за Украйна

Търговска марка: Фондация „За Нашите Деца‟
Клиент: Фондация „За Нашите Деца‟
Агенция: The Smarts
PR агенция: Paragraph42

Sound Off

Търговска марка: Фондация „Четири лапи‟
Клиент: Four Paws Bulgaria
Агенция: proof.
Продуцентска къща: Push Pull

КАТЕГОРИЯ: ПОЛОЖИТЕЛНА ПРОМЯНА

Най-сладкият начин да спасиш света

Търговска марка: Mastercard
Клиент 1: Mastercard Bulgaria
Клиент 2: Истински мед
Агенция: McCann Sofia
Storytelling: 3 Минути Медия

С карта се стига навсякъде

Търговска марка: Банка ДСК
Клиент: Банка ДСК
Агенция: Noble Graphics

КАТЕГОРИЯ: ПРОМОЦИИ

MyFixeez

Търговска марка: Kaufland България
Клиент: Kaufland България
Агенция: Wunderman Thompson Sofia
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД Продуцентска къща: Apriori Production House
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София

Пиеш Фибела. Печелиш награди.

Търговска марка: Фибела Уейв
Клиент: Обединена Млечна Компания
Агенция: guts&brainsDDB
Медийна агенция: Optimum Media OMD
Дигитална агенция: MATE Advertising

Свежите суперфутболисти

Търговска марка: Kaufland
Клиент: Kaufland България
Агенция: Noble Graphics

Продуцентска къща: Switch Productions

Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън OMD
Медийна агенция: Zenith Media

КАТЕГОРИЯ: СТОКИ

Освежи се с 300

Търговска марка: Coca-Cola
Клиент: Coca-Cola Bulgaria
Агенция: McCann Sofia
Медийна агенция: Huts Group

Серия „Шуменско Авторско Пиво‟

Търговска марка: Шуменско
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch Productions

КАТЕГОРИЯ: УСЛУГИ

„Всяка мечта си струва‟ – потребителски и жилищни кредити

Търговска марка: Пощенска банка
Клиент: Пощенска банка (Юробанк България АД)
Агенция: Ogilvy Group Bulgaria
Дигитална агенция: Digital ID
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Продуцентска къща: Know How Films
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София

Карта, та дрънка!

Търговска марка: Kaufland
Клиент: Kaufland България
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Human
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: Zenith Media

Рециклирай и спести

Търговска марка: Yettel
Клиент: Yettel България
Агенция: guts&brainsDDB
Медийна агенция: PHD
Продуцентска компания: Push Pull

КАТЕГОРИЯ: УСТОЙЧИВ УСПЕХ

На върха на планината

Търговска марка: Пиринско
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch Productions

Супер Селско

Търговска марка: Гурменица
Клиент: Ростар БГ
Агенция: Нитрам Комюникейшънс
Медийна агенция: Mindshare
Продуцентска компания: Комбайн Продъкшънс (кампания 2017)
Продуцентска компания: Кnow How Films (кампания 2018)
Продуцентска компания: Film maker (кампания 2021)

КАТЕГОРИЯ: ВЪВЕЖДАНЕ НА НОВ ПРОДУКТ ИЛИ УСЛУГА

Няма финалисти

КАТЕГОРИЯ: МЕДИИ, КУЛТУРА И РАЗВЛЕЧЕНИЯ

Няма финалисти

Списък с финалистите в Effie България 2022 е публикуван тук.

Победителите ще бъдат обявени по време на официална церемония на 13 декември 2022 година. Билети за събитието могат да бъдат закупени през https://www.effiebulgaria.org.

Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати. Всяка година Effie Worldwide обобщава резултатите на финалистите и победителите от конкурсите по света и публикува класация на най-ефективните компании и марки - Effie Effectiveness Index.

Когато една кампания стане финалист или получи награда, агенциите и рекламодателите, подали заявката, се включват в статистиката на Effie Index. След обстоен анализ на резултатите от програмите Effie, на отличените компании и агенции в целия свят през 2021 година, Effie Worldwide обяви Effie Index 2021, в който са включени победителите и финалистите, обявени между 1 януари и 31 декември 2021.

В класацията за независими агенции на 12-о място в Европа и 31-о в света застава
Noble Graphics – най-ефективната агенция в Effie България 2021. Втората агенция в
локалната класация – proof. – застава на 30-о място в класацията на независимите
агенции в Европа, респ. на 72-о място в глобалната класация.
Победителите и финалистите от тазгодишното издание на Effie България ще попаднат в
Effie Index за 2022 година.

Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати.

Конкурсът Effie България се организира от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), като тази година се провеждат под наслов „Съвършено свършена работа“.

Наградите Effie България 2022 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group – платинен спонсор, и Kaufland България – златен спонсор на конкурса.

За наградите Effie:

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

Началото е през 1968 г. Тогава Американската маркетингова асоциация създава програма за класиране на най-ефективните рекламни кампании. Днес, почти 50 години по-късно, Effie вече е най-престижната сред специализираните маркетингови награди. Сред важните отличия бяха добавени Global Effie и локалните Effie Europe, Effie Asia Pacific, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North Africa и 50 Effie национални конкурса. Създаден бе първият обективен индекс за успешна комуникация и марка - Effie Effectiveness Index.

В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.
За повече информация посетете effie.org и effiebulgaria.org. Следвайте @effieawards в Twitter за новини относно програмите Effie.

Effie® и логото “E” са регистрирани марки на Effie Worldwide, Inc. и се използват с лиценз от Асоциацията. Всички права са запазени.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Историята на коледните лампички