Effie България обяви финалистите в петнадесетото издание на престижния конкурс, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации. Претенденти за отличието Effie са кампании и комуникационни активности, доказали максимална ефективност по измерими критерии, реализирани в периода 1 януари 2021 – 31 август 2022 година.
Тази година, благодарение на въвеждането на категория „Устойчив успех“, агенции и компании имаха възможност да демонстрират ефективността на маркетинговите комуникации за повече от 3 години.
Доказали се специалисти от различни области на бизнеса оценяваха най-ефективните маркетингови комуникации в конкурса и определиха най-съвършено изпълнените кампании, които достигнаха до финалния кръг:
КАТЕГОРИЯ: КОРПОРАТИВНИ КОМУНИКАЦИИ
Твоята първа работа има значение
Търговска марка: TELUS International Bulgaria
Клиент: TELUS International Bulgaria
Агенция: proof.
Маркетинг консултации и проучвания: BluePoint
Медийна агенция: Digitas
PR агенция: d:istinkt
КАТЕГОРИЯ: МАЛЪК БЮДЖЕТ
Топли приказки за лека нощ
Търговска марка: Олимпус
Клиент: Тирбул ЕАД
Агенция: Noble Graphics
Медийна агенция: Direct Media KRES
КАТЕГОРИЯ: МАРКЕТИНГ ПРИ АКТУАЛНИ СЪБИТИЯ
Дари или купи изкуство за Украйна
Търговска марка: Фондация „За Нашите Деца“
Клиент: Фондация „За Нашите Деца“
Агенция: The Smarts PR агенция: Paragraph42
#choosetovote
Търговска марка: Skapto
Клиент: Skapto
Агенция: proof.
Продуцентска къща: Pudding
КАТЕГОРИЯ: МЕДИЯ СТРАТЕГИЯ И ИНОВАЦИИ В ТРАДИЦИОННИ И ДИГИТАЛНИ МЕДИИ
Карта, та дрънка!
Търговска марка: Kaufland Card
Клиент: Kaufland България
Агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Творческа агенция: Noble Graphics Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: Zenith Media
OMV MaxxMotion
Търговска марка: ОMV
Клиент: OMV България
Агенция: Carat, a dentsu company
КАТЕГОРИЯ: НЕСТОПАНСКИ СЕКТОР
Бар за Здраве
Търговска марка: Фондация „Три жени‟
Клиент: Фондация „Три жени‟
Агенция: McCann Sofia Партньор: Медицински център Ориндж
Дари или купи изкуство за Украйна
Търговска марка: Фондация „За Нашите Деца‟
Клиент: Фондация „За Нашите Деца‟
Агенция: The Smarts
PR агенция: Paragraph42
Sound Off
Търговска марка: Фондация „Четири лапи‟
Клиент: Four Paws Bulgaria
Агенция: proof.
Продуцентска къща: Push Pull
КАТЕГОРИЯ: ПОЛОЖИТЕЛНА ПРОМЯНА
Най-сладкият начин да спасиш света
Търговска марка: Mastercard
Клиент 1: Mastercard Bulgaria
Клиент 2: Истински мед
Агенция: McCann Sofia
Storytelling: 3 Минути Медия
С карта се стига навсякъде
Търговска марка: Банка ДСК
Клиент: Банка ДСК
Агенция: Noble Graphics
КАТЕГОРИЯ: ПРОМОЦИИ
MyFixeez
Търговска марка: Kaufland България
Клиент: Kaufland България
Агенция: Wunderman Thompson Sofia
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД Продуцентска къща: Apriori Production House
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Пиеш Фибела. Печелиш награди.
Търговска марка: Фибела Уейв
Клиент: Обединена Млечна Компания
Агенция: guts&brainsDDB
Медийна агенция: Optimum Media OMD
Дигитална агенция: MATE Advertising
Свежите суперфутболисти
Търговска марка: Kaufland
Клиент: Kaufland България
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch Productions
Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън OMD
Медийна агенция: Zenith Media
КАТЕГОРИЯ: СТОКИ
Освежи се с 300
Търговска марка: Coca-Cola
Клиент: Coca-Cola Bulgaria
Агенция: McCann Sofia
Медийна агенция: Huts Group
Серия „Шуменско Авторско Пиво‟
Търговска марка: Шуменско
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch Productions
КАТЕГОРИЯ: УСЛУГИ
„Всяка мечта си струва‟ – потребителски и жилищни кредити
Търговска марка: Пощенска банка
Клиент: Пощенска банка (Юробанк България АД)
Агенция: Ogilvy Group Bulgaria
Дигитална агенция: Digital ID
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Продуцентска къща: Know How Films
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Карта, та дрънка!
Търговска марка: Kaufland
Клиент: Kaufland България
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Human
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: Zenith Media
Рециклирай и спести
Търговска марка: Yettel
Клиент: Yettel България
Агенция: guts&brainsDDB
Медийна агенция: PHD
Продуцентска компания: Push Pull
КАТЕГОРИЯ: УСТОЙЧИВ УСПЕХ
На върха на планината
Търговска марка: Пиринско
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch Productions
Супер Селско
Търговска марка: Гурменица
Клиент: Ростар БГ
Агенция: Нитрам Комюникейшънс
Медийна агенция: Mindshare
Продуцентска компания: Комбайн Продъкшънс (кампания 2017)
Продуцентска компания: Кnow How Films (кампания 2018)
Продуцентска компания: Film maker (кампания 2021)
КАТЕГОРИЯ: ВЪВЕЖДАНЕ НА НОВ ПРОДУКТ ИЛИ УСЛУГА
Няма финалисти
КАТЕГОРИЯ: МЕДИИ, КУЛТУРА И РАЗВЛЕЧЕНИЯ
Няма финалисти
Списък с финалистите в Effie България 2022 е публикуван тук.
Победителите ще бъдат обявени по време на официална церемония на 13 декември 2022 година. Билети за събитието могат да бъдат закупени през https://www.effiebulgaria.org.
Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати. Всяка година Effie Worldwide обобщава резултатите на финалистите и победителите от конкурсите по света и публикува класация на най-ефективните компании и марки - Effie Effectiveness Index.
Когато една кампания стане финалист или получи награда, агенциите и рекламодателите, подали заявката, се включват в статистиката на Effie Index. След обстоен анализ на резултатите от програмите Effie, на отличените компании и агенции в целия свят през 2021 година, Effie Worldwide обяви Effie Index 2021, в който са включени победителите и финалистите, обявени между 1 януари и 31 декември 2021.
В класацията за независими агенции на 12-о място в Европа и 31-о в света застава
Noble Graphics – най-ефективната агенция в Effie България 2021. Втората агенция в
локалната класация – proof. – застава на 30-о място в класацията на независимите
агенции в Европа, респ. на 72-о място в глобалната класация.
Победителите и финалистите от тазгодишното издание на Effie България ще попаднат в
Effie Index за 2022 година.
Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати.
Конкурсът Effie България се организира от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), като тази година се провеждат под наслов „Съвършено свършена работа“.
Наградите Effie България 2022 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group – платинен спонсор, и Kaufland България – златен спонсор на конкурса.
За наградите Effie:
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.
Началото е през 1968 г. Тогава Американската маркетингова асоциация създава програма за класиране на най-ефективните рекламни кампании. Днес, почти 50 години по-късно, Effie вече е най-престижната сред специализираните маркетингови награди. Сред важните отличия бяха добавени Global Effie и локалните Effie Europe, Effie Asia Pacific, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North Africa и 50 Effie национални конкурса. Създаден бе първият обективен индекс за успешна комуникация и марка - Effie Effectiveness Index.
В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.
За повече информация посетете effie.org и effiebulgaria.org. Следвайте @effieawards в Twitter за новини относно програмите Effie.
Effie® и логото “E” са регистрирани марки на Effie Worldwide, Inc. и се използват с лиценз от Асоциацията. Всички права са запазени.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Депутатите ще разгледат Бюджет 2025 на 7 януари
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург