OffNews.bg

Защо детронираха Мис България: ''Виждаме реклама след реклама в Инстаграма ѝ, а на нас отказва дори интервюта''

Скандалът около конкурса и марката Мис България се разраства, след като титлата на носителката за 2023 г. Елизабет Кравец беше отнета, а тя обяви, че ще съди организаторите

Те, от своя страна, коментираха в публикации и интервюта, че миската не спазвала ангажиментите си - научавали за нейни рекламни договори от трети лица или от инстаграм профила ѝ, а самата Кравец призна в интервю, че от месеци не е поддържала контакт с организаторите.

Миската се разгневи и предупреди другите момичета, която се явяват на конкурса, да "внимават за подводни камъни". Според Ирина Папазова от модна агенция "Интерсаунд", която е собственик на марката "Мис България" не става въпрос за подводни камъни, а за ангажименти, които момичетата имат - за медийни участия, рекламни договори, подкрепа на социални каузи, спонсорства и други. Кравец не поемала такива ангажименти или не ги координирала с организаторите, които са на практика нейни мениджъри.

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Elizabeth ???? (@elizabeth_kravetss)

"С организатора на конкурса "Мис България" не съм говорила от месеци и за мен беше изненада този ход от негова страна, в който публично и без никакво предизвестие реши да публикува поредица от внушения. Винаги съм вярвала, че това е конкурс за красота, а не за обслужване на нечии бизнес интереси. Задълженията ми по договора до момента са изпълнявани от моя страна и ако някой има друга гледна точка или претенции, винаги може да ги отправи към съда, каквато възможност е предвидена в точката за прекратяване на договора", написа Елизабет Кравец.

По думите ѝ всички опции са свързани с взаимно съгласие, каквото тя не е давала.

"Предполагам, че зад това действие може да стоят финансови проблеми, наранено его или скрити договорки с партньори на събитието, но те не могат да бъдат прехвърляни на мен. Не е случайно, че в писмото не са посочени никакви аргументи или конкретни факти за този гняв", коментира още Кравец.

Тя признава още, че в един момент е спряла "да обръща внимание" на условията, които ѝ поставят организаторите на конкурса.

"Това дали ще мога да използвам една или друга титла няма да ме определи като човек. Няма да ме направи по-слаба или по-силна, няма да ме направи по-добра или по-лоша. Съветът ми към следващите участнички в „Мис България“ е да внимават с подводните камъни, които г-н Санчез (организаторът Гаел Санчез, б.р.) полага в отношенията си с момичетата!

Аз съм Елизабет Кравец и съм “Мис България” 2023. До нови срещи!“ – написа варненката в социалната мрежа", завършва носителката на титлата. 

Собственикът на марката Ирина Папазова също се включи в казуса с публикация във Фейсбук. Тя обяснява, че "Мис България" не е само конкурс за красота и че не се раздават корони, "за да си хванете богато гадже и не си играем на конкурс за принцеси". 

По думите ѝ "Мис България" е една голяма отговорност: към организатори, към спонсори, към клиенти, към медии, към социални каузи, към много момичета.

Папазова пише още, че която си мисли, че ще отиде на Мис България да вземе короната само за да си оправи живота, сериозно ще се препъне.

"Конкурсът Мис България е със 105-годишна история, малко неща в България могат да се похвалят с такава история, а от 35 години е при нас. За този конкурс са дадени много време, сили, средства, пот и кръв, и повярвайте ми след това няма как да дадем на някое момиче короната и тя да си прави каквото си иска, никакъв шанс!", пише още собственикът на марката. 

Тя се обръща към бъдещите участнички да внимават, когато се явяват. 

"Неслучайно първото нещо , което ви питат, е дали короната е тежка! Неслучайно обясняваме, че не е достатъчно само красота да си Мис България. Красиви момичета колкото искаш! Скъпи момичета, внимавайте с подводните камъни!", добавя Папазова. 

Тя допълва, че няма нужда от договор да даде титлата Мис България, както и да я отнеме: "Тази така наречена титла, корона … е всъщност търговска марка и мога съвсем свободно да решавам кой и кога може да я ползва и кой не. Госпожица Кравец можеше да я ползва до 03.06, от тук нататък ще се ползва от Илияна Борисова, която и ще изпълни неизпълнените от Елизабет ангажименти като Мис България".

"В три такива национални телевизии отказа участие в последния момент. Кой трябва да ѝ поеме ангажиментите към клиентите? Може би аз и Гаел да ходим да се снимаме. Същевременно на нейния профил - реклама след реклама. Е, няма как да стане с чужда пита помен да прави. Има поети ангажименти за хиляди левове, които, като не желае да вземе тя, ще ги вземе следващата, това е", пише тя. 

Според Папазова Кравец "не си седи вкъщи с гаджето, а реши с него да прави пари" на гърба на марката, като използват "името Мис България за клипове и реклама на бранда им за дрехи".

Пред бТВ Папазова и Санчез обясниха, че веднага след спечелването на конкурса е трябвало Кравец да остави координати, чрез които брандове и рекламодатели да се свързват директно с мениджърите, но тя не го е направила. "Преди явяването на конкурса се подписва договор, с който се определят взаимоотношенията ни", каза Папазова. 

Санчез разказа, че въпреки че вече е мениджър на Кравец, случайно е разбрал, че тя ще участва в четири рекламни клипа. "Взе парите в брой, без да ме уведоми. Млада е, помислих си, че не разбира системата", каза той и допълни, че победителката многократно е обявявала, че титлата ѝ може да бъде отнета. 

Организаторите обясняват, че и двете страни си дължат неустойки. "Ако трябва да сме честни, дължим на Елизабет 3000 евро, а тя на нас - между 20 000 и 30 000 евро", заяви Гаел Санчез.