Една от най-успешните бетинг компании в България - efbet, стартира тематична игра във връзка с провеждането на турнира от Големия шлем Australian open (8-21 февруари).
Тъй като февруари е и месецът на любовта, българският букмейкър, който наскоро отбеляза 30 години присъствие на пазара, тематично подарява 28 тенис ракети HEAD от висок клас.
Играта се провежда във Facebook профила на букмейкъра, а периодът на играта съвпада с датите на турнира.
Във връзка с месеца на любовта е помислено и за двата пола, както за силния, който най-често се асоциира със спортните събития и залагания, така и за нежния пол, като ще бъдат разиграни 14 мъжки и 14 дамски ракети.
Пълните условия на играта може да видите в страницата на efbet, където на 25 февруари ще бъдат обявени и спечелилите, или тук.
През януари efbet стартира и нова мащабна рекламна кампания "До всеки истински играч, стои друг играч" с едни от най-разпознаваемите лица в България.
Като генерален спонсор на родното футболно първенство efbet Лига и редица други спортни федерации и отделни състезатели, очаквано операторът е избрал български спортисти и звезди.
Главни действащи лица в 40-секундното рекламно видео и цялостната комуникация са популярния модел Николета Лозанова и футболистите на Левски Николай Михайлов и Валери Божинов.
Кампанията, започнала с тийзър, е дело на една от най-успешните творчески агенции "Saatchi & Saatchi", а последвалите коментари и отзвук в интернет пространството са доказателство за големия интерес и качеството на продукцията, която предизвиква позитивно, шеговито и мотивиращо въздействие.



























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Без вода в части от София утре
''Реликва от Студената война''. САЩ да излезе от НАТО, предлага републикански конгресмен
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
Демократите спечелиха кметското място в Маями за първи път от 28 години