Започват продажбите в България на новите HUAWEI FreeBuds Pro 2, разработени в партньорство с Devialet
Новото поколение акустични TWS слушалки HUAWEI FreeBuds Pro 2, разработени в партньорство с Devialet, вече се предлагат на българския пазар в цветовете бял и Silver Frost, на препоръчителна цена от 399 лева.
Те са базирани на уникална Ultra-hearing True Sound Dual Driver звукова система, която интелигентно координира два драйвера в перфектен синхрон за отлично аудио изпълнение. Планарната диафрагма, характерна за слушалките от висок клас, спомага за възпроизвеждане на ярки и прецизни високи тонове, а динамичният драйвер с четири магнита - за по-добри средни и по-ниски честоти. Резултатът е широк диапазон, от 14Hz до 48kHz1, предаващ точно звуковите детайли.
HUAWEI FreeBuds Pro 2 са в състояние автоматично и в реално време да настройват звука според структурата на ушния канал и начина на носене. Освен това те предлагат усъвършенствано активно шумопотискане, благодарение на новата Triple Mic ANC система. Технологията Intelligent Dynamic ANC 2.0 идентифицира точно центъра на външното звуково поле и избира подходящ режим, за да предостави комфорт при слушане. Дори при полети, Intelligent Dynamic ANC 2.0 елиминира шумовете от двигателите на самолета2, а ветроустойчивият дизайн ефективно да намалява шума от вятъра.
По време на телефонни разговори, HUAWEI FreeBuds Pro 2 разграничават коректно човешкия глас и осигуряват изключителна чiстота и комфорт, както при гласови, така и при видео разговори, независимо от мястото на провеждането им3.
HUAWEI FreeBuds Pro 2 не се смущават от дъжд и изпотяване, благодарение на IP54 устойчивост на водни пръски4, и предлагат безпроблемна връзка с две устройства за автоматично превключване на разговори. Функцията работи с устройства от Huawei екосистемата, включително смартфон, таблет, компютър и часовник, както и със смарт системите Android, iOS и Windows. Новите слушалки предлагат дълъг живот на батерията - до 4 часа възпроизвеждане и общо 18 часа с кутията за зареждане, с включено активно шумопискане, и до 6,5 часа слушане и общо 30 часа с кутията за зареждане5, при изключено.
FreeBuds Pro 2 се предлагат на препоръчителна цена от 399 лева от Yettel, Виваком, Технополис, Зора и партньорската мрежа на Поликомп, и се очакват скоро и в A1 и Техномаркет.
Повече информация за модела на https://consumer.huawei.com/bg/headphones/freebuds-pro-2/
---------------------
1Данните за честотния диапазон идват от лабораториите на Huawei. Bluetooth връзката изисква LDAC™ HD кодиране и декодиране, а скоростта на предаване трябва да бъде над 960 kbps.
2Кривата за потискане на шума на самолета се поддържа само на телефони Huawei, работещи с EMUI 12 или по-нова версия, като Audio Accessory Manager е актуализиран до версия 12.0.0.140 и по-нова. След като настроите свързания смартфон в самолетен режим, слушалките автоматично ще откриват шума в кабината с Intelligent Dynamic ANC 2.0.
3Тази функция намалява околния шум и представя кристално чист звук на другата страна по време на разговори. Действителното изживяване при обажданията може да варира в зависимост от навиците на използване, факторите на околната среда и несъответствията на отделните приложения.
4Устойчивостта на прах и вода IP54 е приложима само за самите слушалки, а не за калъфа за зареждане. Това устройство е устойчиво на пръски, прах и вода при нормални условия. Той беше тестван при контролирани лабораторни условия и получи одобрен рейтинг IP54 съгласно IEC стандарт 60529. Устойчивостта на пръски, прах и вода не е постоянна и производителността може да се влоши поради ежедневното износване. Избягвайте да зареждате устройството във влажна среда. Повреди от течности не се покриват от гаранцията.
5Данните за живота на батерията и зареждането идват от лабораторни тестове на Huawei. По време на тестовете аудио във формат AAC се възпроизвеждаше при 50% ниво на звука и с деактивиран ANC. Настройките по подразбиране бяха използвани за други функции. Действителните резултати може да варират в зависимост от силата на звука, аудио източника, смущенията в околната среда, характеристиките на продукта и навиците за използване.