Стартира Сезонът на подаръците в сервиза на HUAWEI
За да изрази своята благодарност към клиентите за техния избор на продукти HUAWEI и тяхната подкрепа, компанията стартира Сезонът на подаръците в сервиза на HUAWEI, който е в сила в периода 16-ти декември 2020 г. – 31 януари 2021 г.
Възстановете устройството си
Клиентите на HUAWEI могат да подменят повредения си екран, заден капак и/или основен модул с до 50% отстъпка*. Всички части, които се използват при оторизираните ремонти, са оригинални и идват с 90 дни гаранция от производителя, считано от датата, на която е извършена смяната.
Добавяйки 5 лева към стойността на ремонта при подмяна на екран или основен модул, получавате възможност да вземете нов заден панел. Списъкът на всичките резервни части с отстъпка и цените можете да проверите на официалната страница на Кампанията.
Нова визия за любимите Ви устройства
По време на Кампанията, клиентите могат да освежат външния вид на устройството си с 40% отстъпка**. HUAWEI предлагат матирани протектори за екрана, които не задържат пръстови отпечатъци и не се плъзгат, както и много други нови протектори за задните панели на устройствата Ви.
Протекторите за екран или задни панели се предлагат за модели, чийто размер на екрана е по-малък или равен на 7 инча. За да изберете любимия си дизайн и да проверите цените, посетете официалната страница на Кампанията.
Безплатно почистване & дезинфекция
Собствениците на HUAWEI устройства могат да си подарят и безплатно почистване и дезинфекция на техните мобилни телефони, таблети, лаптопи, смарт часовници, смарт гривни и слушалки. Екипът от професионалисти ще почисти екстериора на устройството Ви с нужните за целта средства и след това ще дезинфекцира устройството Ви за 3 минути посредством UV лампа, която няма да повлияе по никакъв начин на работата му.
След почистването и дезинфекцията, сервизните техници на HUAWEI могат да дадат полезни указания на клиентите как да оптимизират системите на своите мобилни телефони или таблети. Оптимизацията и сканирането за вируси няма да повлияе на личните данни на клиентите.
HUAWEI продължава да осигурява на всеки свой клиент индивидуално и пълноценно обслужване. За да участват в кампанията, собствениците на HUAWEI устройства могат да посетят Центъра за обслужване на клиенти в София на ул. „Леге“ N6 или да се възползват от услугата „От врата до врата“. Тя включва безплатна за потребителя куриерска услуга, към сервиза и обратно към собственика на устройството, която може да се заяви на номер 0800 18818 всеки делничен ден от 9 до 18 ч.
Huawei пожелава на всички спокойни празници в добра компания и пълноценна и безопасна връзка със света с помощта на цифровите технологии!