Рекламната платформа Petal Ads ще дебютира на фестивала OMR с екосистема от 730 млн. потребители на Huawei
Petal Ads (преди позната като HUAWEI Ads), водеща в индустрията рекламна екосистема, ще изложи и проведе специален майсторски клас на тазгодишния фестивал Online Marketing Rockstars, който ще се проведе в Хамбург, Германия в периода 9-10 май.
OMR, известен още като Online Marketing Rockstars, е водещо европейско събитие за дигитален маркетинг, което събира професионалисти от индустрията, за да споделят прозрения, тенденции и иновации в сферата на дигиталния маркетинг.
Коментирайки участието на Petal Ads на фестивала, Хайме Гонзало, вицепрезидент Huawei Mobile Services Europe, сподели: „Горди сме да бъдем домакини на този майсторски клас по време на фестивала OMR. Petal Ads вярва, че свързването с правилната аудитория е есенциален компонент за успех в днешния дигитален свят. Развълнувани сме да споделим нашия опит с колеги професионалисти в индустрията. Уверени сме, че участниците ще намерят нашия майсторски клас за едновременно информативен и приложим, работейки за подобряване на дигиталното присъствие и достигане до нови аудитории.“
Присъединете се към майсторския клас на Petal Ads на фестивала OMR
В сесията Защо сега е подходящият момент да се свържете с ценна аудитория от цял свят, експертите на Petal Ads ще разкрият бъдещето на мобилната реклама на устройства, задвижвана от AI и машинно обучение. Те ще споделят как брандовете могат да увеличат и монетизират своя обхват с ексклузивен инвентар. MMA Germany, водещата търговска асоциация в Европа, ще говори за нарастващото значение на рекламата при смарт устройствата.
Участниците с нетърпение могат да очакват ценна потребителска информация, да научат приложими стратегии и най-добри практики за нетрадиционни дигитални канали за максимизиране на приходите. Присъстващите ще чуят от водещи марки и агенции, които са си сътрудничили с Petal Ads, за това как те са се възползвали от рекламната платформа, за да стимулират нови продажби за модната индустрия и търговията на дребно.
Посетителите на фестивала могат да се регистрират за майсторския клас през официалния уебсайт на OMR Festival.
Рекламния щанд на Petal Ads на Фестивала OMR
По време на фестивала OMR посетителите ще имат възможност да посетят рекламния щанд на Petal Ads (A4 F06). Тук екипът ще работи с посетители – марки или агенции – за да покаже мощните възможности на платформата, да проучи нови възможности и да обсъди най-новите тенденции в мобилното рекламиране.
„Petal Ads е лидер в мобилната рекламна индустрия с богат опит при свързването на различни аудитории по целия свят. Независимо дали участниците се интересуват от достигане до международна аудитория или конкретно до китайски потребители, или подобряване на стратегията си за мобилна реклама, нашият екип е насреща да сподели своите знания и е готов да сътрудничи за постигане на поставените цели. Това ще бъде изключителна възможност да се учим от експерти в индустрията и да подобрим усилията за дигитална реклама“, сподели Хайме Гонзало.
Petal Ads продължава да отбелязва стабилен растеж
От стартирането си през 2020г., Petal Ads отбелязва постоянен растеж в ролята си да подкрепя издатели, рекламодатели и търговци да развиват бизнеса си, достигайки до повече клиенти. През изминалата година платформата достигна 9-кратно увеличение в своята мрежа от рекламодатели и 4-кратно увеличение в своята мрежа от издатели, което им помага да достигнат до повече от 730 милиона цнни и активни нови клиенти. Прилагането на стабилна стратегия за създаване на платформа за управление на данни и използването на потребителски тагове, също улеснява ефективното насочване към аудиторията и предоставя полезен анализ.
Оперирайки в над 170 държави и региони, Petal Ads вече работи с повече от 60 сертифицирани агенции в световен мащаб чрез партньорската програма Petal Ads, като AppSamurai, AVOW, MakingScience и др. Тъй като пейзажът на дигиталната реклама продължава да се развива, Petal Ads е готов да остане в челните редици, движейки иновациите и помагайки на бизнеса да постигне целите си.