Петя Григорова от Vivacom отстъпи директорския си стол за един ден на млад талант
Как се управлява отдел с най-големите клиенти по приходи в една компания? Как се осигуряват лоялност и дългосрочни отношения с ключовите клиенти? Отговор на тези въпроси безспорно знае Петя Григорова, старши мениджър в отдел „Корпоративни продажби“ във Vivacom.
Тя се включи в инициативата „Мениджър за един ден“ и отстъпи директорския си стол на младия талант Лъчезар Траянов за един работен ден, като го въведе в света на бизнес решенията.
„В моя отдел работят над 30 човека в 5 разделени индустрии. Включих се в „Мениджър за един ден“ неслучайно. Първо, защото смятам, че това е една стъпка преди стажантската програма, а аз самата съм започнала своя път във Vivacom именно като стажант преди 19 години. Второ, инициативата ни дава възможност да покажем на младежите телеком сектора, за да се ориентират кариерно на по-ранен етап от тяхното развитие. Така ще знаят къде се намират по време на своя път, къде искат да стигнат, така че да станат по-добри от нас в бъдеще“, обясни Григорова.
Лъчезар е един от петте младежи, които имаха шанса да „влязат в обувките“ на топ мениджъри във Vivacom за един работен ден. Той прекара един ден във Vivacom и доби реална представа за динамиката в „ Корпоративни продажби“. Още четирима студенти надникнаха „в кухнята“ на телекома в още 4 отдела: „Информационни технологии“, „Клиентско изживяване“, „Учебен център“ и „Оперативно управленение на мрежата“.
Vivacom участва за поредна година в „Мениджър за един ден“ – една от най-значимите и мащабни образователни инициативи за кариерно ориентиране в България, провеждана от Junior Achievemnt. Младите таланти имаха възможност да разговарят с участниците в екипите, запознаха се с текущите проекти, участваха в работни срещи, задаваха въпроси и научиха за допускани грешки и постигнати успехи.
Интересът на младите таланти към телекома бе посрещнат с ентусиазъм от всички колеги във водещия телеком. Главният търговски директор на Vivacom, Стоян Каранлъков, заяви, че подобни инициативи са от съществено значение в подготовката на бъдещите специалисти в телеком сектора, които ще продължат да развиват иновациите и да променят света около нас.