Печалбата от Youtube у нас вече е възможна
YouTube обяви старта на партньорската си програма в България, която ще осигури нови възможности за българските създатели на съдържание.
YouTube предлага неограничени възможности на всички автори, като им позволява да печелят от качествено съдържание, да анализират ефективността и да достигат до различни местни и чуждестранни зрители по нов начин. Със старта на инициативата, български създатели на съдържани могат да разширят както обхвата си, така и потенциала за печалба.
Партньорската програма на YouTube предлага на създателите на видео съдържание възможности за печалба от реклама и/или такси, а също така и гъвкавост – YouTube не задължава партньорите си да предоставят съдържание ексклузивно, т.е. те могат да го разпространяват и печелят от него чрез други платформи.
Като част от тази инициатива всички автори в YouTube могат да се възползват от разнообразие от източници, функции и програми, които YouTube предоставя, за да помогне при изграждането на канали и публики. Creator Helpbook, Creator Academy и Creator Hub са само част от инструментите, които могат да бъдат използвани за създаването на по-добро съдържание, привличането на нови фенове и превръщането на креативността в кариера.
Всички автори могат да следят и управляват ефективността на своите канали – YouТube Analytics предлага разнообразие от доклади и статистики, с които авторът може да проследи своето представяне и печалба в YouTube и да анализира как да подобри дейността си.
Парис Чайлдрес, мениджър “Бизнес развитие” на Google за България, заяви за медиите: “В момента има над 1 млн. канали от повече от 30 държави, които генерират печалба чрез партньорската програма на YouTube. Ние искаме и трябва да бъдем там, където са техните потенциални клиенти. С 1 млрд. уникални посетители на месец и 100 часа видео съдържание, добавяно в YouTube всяка минута, платформата разполага с голям брой активни потребители, които търсят, гледат, харесват, споделят и коментират видеоклипове. Щастливи сме, че българските създателите на съдържание най-накрая могат да се включат в тази програма и ние ще вложим много усилия да им помогнем, да изкарват пари от тяхното съдържание, да се развиват, да подобряват своите умения и креативност, както и да създават връзки и да работят заедно с други партньори.”