Изкуственият интелект и онлайн казината
Когато говорим за оптимизация на приходите - нищо не се случва случайно в едно казино. Всеки бонус, от каквито изобилства в Спин Сити казино, примерно, произлиза от старателно начертана маркетингова стратегия. Всяка една промоционална оферта и промоционален бонус минават през щателно проучване, за да стигнат до вас в този вид.
Подобни похвати и бизнес анализи винаги са се използвали в казината, но сега те се развиват по-бързо и биват оптимизирани. С помощта на AI може да се изчислят, предвидят и начертаят стратегии по-бързо от всякога. В статията ще ви разкажем повече за основите на тези браншови трикове и как казината си служат с тях, както онлайн, така и наземни зали.
Как участва изкуственият интелект в маркетинговите стратегии?
Противно на много схващания - маркетинговите кампании не се изразяват само в реклама. Да, това е важна част, но преди да може да се изпълни успешно - трябва да се извършат множество подробни оценки на пазара и различни фактори. Ето и кои са малка част от тях:
● Предстоящи празници и събития, които влияят на кампаниите;
● Анализ на предходни приходи от същите годишни периоди;
● Проучване на конкуренцията и техните стратегии;
● Изграждане на маркетингов календар;
● Метеорологични условия, които могат да влияят пряко или косвено и други.
Изчисляването и оценката на всички изброено се случва много по-лесно с помощта на AI. Изкуственият интелект успява да обработи големи бази от данни и да изведе изходно заключение, което да е в помощ на разширяването на пазара и максимизирането на печалбата. А това, както знаете, е основният принцип на пазарната икономика, към който се стреми всяка една фирма.
Бонусите и изкуствения интелект
Оставяйки настрана маркетинг стратегии и реклама, ще поговорим за това, което потребителите виждат. Това са бонусите, които са с множество различни концепции, създадени специално за нуждите на съответното казино. За това и ще откриете различни разновидности, с различни условия и награди. Всичко това не е случайно, а работи спрямо специфични анализи на средата.
Примерно, нека разгледаме случая с персоналните бонуси. Противно на много очаквания, те далеч не се дават на случаен принцип. AI щателно анализира активността на всеки играч, както и тази на потребителите, като едно цяло. Ако предвиди, че е нужен някакъв вид стимул или поощрение на играчите - тогава решава, че са необходими промоционални кампании.
Освен всичко останало, персонализирането, за което говорим, ще окаже влияние и върху клиентското обслужване. Вече няма да е нужно да чакате с часове отговор или да ви препращат към различни отдели, за да достигнете до информацията, която търсите. Подобни ботове съществуват и в момента, но още се срещат грешки при свободната им комуникация с клиентите на казина.
Оптимизация и оценка на приходите с AI
Всичко изброено, а и още, цели увеличаване на приходите в едно казино. За това и е толкова важно бизнес анализите да са максимални коректни. Тъй като Изкуственият интелект, все още, е в процес на развитие - той няма как да отмени съществуването на бумащината и допълнителните оценки, които трябва да се направят от реални личности.
Вече разбрахте, че изкуственият интелект работи на бази от данни, които има налични. За да може да прави точни анализи, той трябва да разполага с вярна и коректно въведена информация. Дори и всичко това да е изпълнено, отново липсва човешкия фактор, който трябва да “доизпипа” анализите.
Въпреки недостатъците, които интелектът, все още, притежава, той значително улеснява работата на казината. С неговата помощ работата се преработва по-бързо и играе ролята на сито, което пресява важната информация от ненужната.
Изкуственият интелект в наземните казина
С AI разработки далеч не си служат само онлайн казината. Точно обратното, един от най-големите успехи, използвайки технологията, са генерирани от големи наземни казина в Лас Вегас, примерно.
С помощта на интелекта наземните зали могат да имат по-ясна представа за поведенческите модели на своите играчи. Също така, могат, на база наблюдения, анализ и проучвания, да разработят дизайн на залата, който да подтиква играчите към това да залагат и да се задържат за по-дълго в казиното.
Интересен факт е, че някои от най-големите международни казина си служат именно с изкуствения интелект. Те са увеличили своите годишни приходи с на 10%, което е огромен скок в кратък период. Тази тенденция се заражда още през 2019 г. и продължава и до днес.
В AI ли е бъдещето на предиктивното моделиране?
Със сигурност технологиите ще продължат да се разрастват и навлизат все по-сериозно в бизнес анализите. Това не е прищявка, а напълно реална нужда на обществото, чиито бази от данни стават все по-мащабни, а служителите не могат да помогнат с тяхното анализиране.
Една от главните разработки, която предстои да се оптимизира, е персоналното обслужване на клиентите, използвайки изкуствен интелект. Това ще донесе, както на потребителите по-бързи отговори и достоверност, така и ще олекоти задачата на служителите на казиното. Тепърва ни очакват множество нововъведение, които ще разрастнат сектора и ще оптимизират неговите печалби!