OffNews.bg

А1 е телеком №1 у нас според класацията Superbrands

А1 е №1 в сектора на телекомуникациите според престижната класация Superbrands. Компанията e отличена заради демонстрираните качество, надеждност и индивидуалност в своята сфера. С избирането си за Superbrand A1 доказва, че е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, се признават от потребителите.

Признанието от Superbrands e поредно за А1, която през последните години промени телеком пазара у нас с внедряването на редица иновативни решения. Само в рамките на две години А1 създаде и успешно позиционира 4 собствени спортни канала, интегрира платформа с cloud и IoT решения, пусна собствени дигитални платежни услуги и стартира платформа за музикален стрийминг.

През май 2018 година А1 се ребрандира с мащабна комуникационна кампания, което спомогна за по-добра разпознаваемост на пазара и се отрази позитивно на продажбите на всички продукти и услуги на телекома. За трета поредна година А1 отбелязва и ръст на приходите, които през 2018 година се повишават с 3.5% до 446,2 млн. евро.

Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят.

Методиката на подбор и оценяване е универсална за всички държави, където се провежда конкурса Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.