Най-известната рокля вече се използва в реклами
Мина известно време откакто не сме чували нищо за Роклята с главно "р" - виртуалната сензация от края на февруари, но тя отново е акцент, този път в реклама.
"Армия на спасението"* включи във въздействаща реклама против насилието над жени спорната рокля с "неясен цвят" няколко дни преди международния ден на жената (8 март).
На снимката е изписано: Защо е толкова трудно да видите черното и синьото? Перифразиран въпросът може да се приеме и като - Защо е толкова трудно да видите насилието?
Допълнителен факт е, че роклята беше разгорещено обсъждана в социалните мрежи, сякаш е глобален проблем, за разлика от проблема с насилието над дамите в световен мащаб.
"Армията" изнася и статистика, според която всяка шеста жена в света е жертва на насилие.
Why is it so hard to see black and blue? One in 6 women are victims of abuse. #StopAbuseAgainstWomen pic.twitter.com/FgDdKdsMMb
— TheSalvationArmySA (@SalvationArmySA) March 6, 2015
*"Армия на спасението" е международна мисионерска и благотворителна организация, съществуваща от средата на XIX век и поддържана от протестанти-евангелисти. Учението ѝ е основано на Библията, любовта към Бога и практическата грижа за човека. Главната ѝ квартира се намира в Лондон, но има представителства в 121 страни. В някои от тях е известна под леко по-различно име.